خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1398/10/15 - 11:12
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی
عضو فراکسیون امید مجلس:

شهادت حاج قاسم سلیمانی باعث ایجاد وحدت در کشورهای جهان اسلام شده است

نماینده مردم اردل گفت: شهادت حاج قاسم سلیمانی باعث ایجاد وحدت در بین بسیاری از کشورهای جهان اسلام و اتحاد ملی شده است؛ بنابراین شکل‌گیری چنین مسئله مهمی به این معنا بوده که آمریکایی‌ها جایگاهی در منطقه ندارند و باید برای همیشه دستشان از منطقه خاورمیانه کوتاه شود.

علی کاظمی بابا حیدر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به حادثه تروریستی آمریکا در کشور عراق که منجر به شهادت سپهبد قاسم سلیمانی و جمعی از همراهان شد، اشاره کرد و گفت: شهید سپهبد سلیمانی دارای ویژگی‌ها و خصوصیات بارزی بود و با توجه به نقشی که در جهان اسلام به ویژه منطقه خاورمیانه ایفا کرده‌اند، باعث شده که انزجار و تنفری از آمریکایی‌ها در منطقه شکل بگیرد و به دلیل وجود همین خصوصیات فردی سپهبد سلیمانی آحاد گوناگون در منطقه نسبت به شهادت حاج قاسم سلیمانی احساس و ابراز  همدردی خاصی دارند.



وی در ادامه افزود: قطعاً جمهوری اسلامی ایران شهادت سپهبد سلیمانی را بدون پاسخ نخواهد گذاشت و در زمان مقتضی با یک عملیات پیچیده ضربه مهلکی به آمریکایی‌ها خواهد زد که دیگر دست به این جنایات ناجوانمردانه نزنند.



نماینده مردم اردل اظهار کرد: ناگفته نماند که ترور شهید سپهبد سلیمانی و دیگر شهدای همراه او که از سوی آمریکایی‌ها صورت پذیرفت. نقض آشکار قوانین بین‌المللی است؛ اگرچه آمریکایی‌ها به هیچ قانونی پایبند نیستند و فقط داعیه دار و مدعی حقوق بشر هستند.



عضو فراکسیون امید تاکید کرد: شهادت حاج قاسم سلیمانی باعث ایجاد وحدت در بین بسیاری از کشورهای جهان اسلام و اتحاد ملی شده است؛ بنابراین شکل‌گیری چنین مسئله مهمی به این معنا بوده که آمریکایی‌ها جایگاهی در منطقه ندارند و باید برای همیشه دستشان از منطقه خاورمیانه کوتاه شود.



این نماینده مردم در مجلس دهم تصریح کرد: آمریکایی‌ها باید متوجه شوند که جبهه مقاومت وابسته به یک فرد نیست، بلکه جریان بسیار وسیعی بوده که از این پس محکم‌تر در مقابل آنها ایستادگی خواهند کرد؛ چرا که تا انتقام خون حاج قاسم سلیمانی را نگیرند آرام نخواهند گرفت./



پایان پیام

  • کد خبر : 293529
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار