خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1398/08/28 - 14:04
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
ابراهیمی با اشاره به مسائل پیش‌آمده پس از گرانی بنزین:

شاهد شکست پروژه ایجاد اغتشاش رسانه‌های ضدانقلاب هستیم

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس اعتقاد دارد افرادی فریب خورده پس از افزایش نرخ بنزین با خط‌دهی رسانه های ضدانقلاب تلاش کردند در نظم عمومی اختلال ایجاد کنند تا از این طریق به کشور آسیب وارد کنند.

علیرضا ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت درباره‌ مسائل پیش‌آمده پس از اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت، گفت: متاسفانه برخی افراد از نارضایتی مردم سوء استفاده کردند و زمینه اغتشاشات را رقم زدند.



نماینده مردم رامیان و آزادشهر در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در واقع این افراد فریب خورده با خط‌دهی رسانه های ضدانقلاب و همچنین حمایت مستکبران تلاش کردند در نظم عمومی اختلال ایجاد کنند تا از این طریق به کشور آسیب وارد کنند.



وی ادامه داد: وقتی از مردم سوال شود که آیا برای نشان دادن اعتراض خود نسبت به گرانی نرخ بنزین حاضر هستند بانک یا مراکز دولتی را مورد تعرض قرار دهند، پاسخ منفی می دهند که مهر تاییدی برای جدا بودن خط مردم از اغتشاش گران است.



این نماینده مردم در مجلس دهم با یادآوری اینکه رهبر انقلاب نیز در آخرین سخنرانی خود نسبت به موضوع گرانی بنزین واکنش نشان دادند و تاکید داشتند که مردم باید صف خود از اشرار را جدا کنند، تصریح کرد: بر این اساس مشاهده می شود که طی دو روز اخیر اعتراض ها کاهش یافته زیرا مردم دریافته اند که که عده ای درصدد سوء استفاده از شرایط موجود هستند.



عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امیدواریم مسئولان نیز آسیب های احتمالی اجرای طرح افزایش نرخ بنزین را شناسایی و برطرف کنند تا مشکلی برای مردم پیش نیاید.



به گزارش خبرگزاری خانه ملت، رهبر معظم انقلاب روز یکشنبه در درس خارج فقه با اشاره به طرح مدیریت مصرف سوخت فرمودند در این کار سررشته ندارم و نظرات کارشناسی نیز متفاوت است اما گفته بودم اگر سران سه قوه تصمیم بگیرند از آن حمایت می‌کنم.



حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمودند: سران قوا به پشتوانه کارشناسی یک تصمیمی گرفتند و طبعاً باید اجرا شود یقینا برخی مردم از این تصمیم نگران و ناراحت می شوند یا به ضرر آنهاست اما تخریب و آتش زدن کار مردم نیست کار اشرار است./



پایان پیام

  • کد خبر : 291437
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار