خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/01/04 - 15:05
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی
الماسی:

سیل زدگان کنگان نیازمند کمک فوری / هماهنگی برای ارسال بالگرد از منطقه ویژه برای کمک رسانی به مردم

نماینده مردم کنگان در مجلس خواستار کمک فوری به سیل زدگان این شهرستان شد و گفت: متاسفانه سیل جان دو نفر از همشهریان را گرفت و خسارت های مالی فراوانی به منازل مسکونی وارد کرد.

سکینه الماسی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در مورد سیل جنوب استان بوشهر، گفت: متاسفانه  سیل جان دو نفر از همشهریان را گرفت و خسارت های مالی فراوانی به منازل مسکونی وارد کرد.



نماینده مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه، ادامه داد: سیل همچنین مزارع کشاورزی شهرستان دیر، باغ های مرکبات، فیبرنوری و تاسیسات مخابراتی شهرستان جم و سایت دو شهرستان عسلویه را به دلیل کامل نبودن زیر ساخت ها با خسارت روبه رو ساخته است.



وی ادامه داد: هماهنگی های لازم با فرمانداران عسلویه و کنگان و همچنین مدیرعامل منطقه ویژه برای ارسال بالگرد به تنگ هنویز (از توابع شهرستان کنگان) برای کمک و رسیدگی به وضعیت مردم انجام شده است.



این نماینده مردم در مجلس دهم خسارت های وارد شده به منازل مسکونی شهرستان کنگان را ناشی از دستکاری در طبیعت و در معادن خارج از شهر دانست و گفت: وزارت نفت باید در راستای مسئولیت های اجتماعی به مردم کمک کند و همچنین از سازمان های مردمی، خیرین و سپاه پاسداران درخواست رسیدگی به مردم خسارت دیده داریم.



الماسی افزود: تمامی ارتباطات شهرستان جم به مدت ١٢ ساعت قطع بود و زیرساخت های مخابراتی این شهرستان به طور کامل قطع شده بودند که هرگز چنین امری پذیرفته نیست و با چنین بی مدیریتی هایی جان مردم به خطر افتد؛ فیبر نوری از مرکز استان بوشهر به شهرستان جم به دلیل کوهستانی بودن همواره با مشکل روبه رو بوده که پیشنهاد ما به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات این بوده است که فیبرنوری شهرستان جم از سمت استان فارس انجام شود.



عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از هلال احمر و تمام کسانی که به مردم کمک کردند، تاکید کرد: کشاورزان و باغدارانی که خسارت دیده اند، لیست خسارت های خود را به سازمان های مرتبط اعلام کنند تا با رایزنی های لازم با دولت بتوانیم خسارت های آنها را جبران کنیم./



پایان پیام

  • کد خبر : 296281
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار