خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1398/10/18 - 10:38
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی مجلس:

سپاه به نمایندگی از مردم ایران انتقام سردار سلیمانی را از دولت تروریست آمریکا گرفت

عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به نمایندگی از مردم ایران، انتقام سردار سلیمانی را از دولت تروریست آمریکا گرفت.

سید قاسم جاسمی دبیر هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به حملات سنگین بامداد امروز (18 دیماه) نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پایگاه آمریکایی عین‌الاسد عراق که محل استقرار نیروهای آمریکایی است، اظهار داشت: مقام معظم رهبری پیشتر اعلام کرده بودند که دوران "بزن در رو" تمام شده است، پس از حادثه ترور سردار سلیمانی که موج انزجار از آمریکایی‌ها و حامیان آن‌ها در منطقه ایجاد شد، همه منتظر انتقام سخت بودند.



عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در ساعات بامداد روز جمعه 13 دیماه حادثه ترور شهید سلیمانی رخ داد و مقام معظم رهبری با سرعت جانشین فرمانده سپاه قدس را تعیین کردند و این سرعت در انتخاب جانشین سردار سلیمانی نشان می‌دهد که در ایران قاسم سلیمانی‌های زیادی هستند و مسیر سردار دلها ادامه دارد.



وی با بیان اینکه جانشین سردار سلیمانی به هنگام و به موقع انتخاب شد، افزود: مقام معظم رهبری در پیام تسلیت خود، انتقام سخت را مطرح کردند و مشخص شد که زدن و گریختن در مقابل ایران، دیگر معنایی ندارد.



جاسمی ادامه داد: پیش از خاکسپاری پیکر پاک سردار سلیمانی، دقیقا در همان ساعتی که پهپاد آمریکایی سردار سلیمانی را مورد هدف قرار داد بود، موشک‌های نقطه‌زن ایران پایگاه "عین الاسد" که برای آمریکا بسیار پایگاه مهم و استراتژیکی در منطقه است، مورد اصابت قرار گرفت و تلفات جانی و مالی فراوانی برای آمریکا به وجود آورد.



نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: جمهوری اسلامی ایران به موقع، دقیق و اورژانسی انتقام سردار سلیمانی را گرفت، سپاه پاسداران به نمایندگی از مردم ایران انتقام سردار سلیمانی را از دولت تروریست آمریکا گرفت./



پایان پیام

  • کد خبر : 293721
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار