خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1395/08/09 - 11:11
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
بت‌کلیا مطرح کرد:

سهل‌انگاری در مواجهه با مطالبات جوانان/ ضرورت جدایی وزارت ورزش از جوانان بیشتر حس می‌شود

عضو هیأت رییسه فراکسیون ورزش مجلس اعتقاد دارد امروزه عرصه ورزش نسبت به حوزه جوانان مورد توجه بیشتری قرار می‌گیرد و جوانان فراموش شده اند از این رو باید نیازها و خواسته‌های جوانان شناسایی شود.

یوناتن بت‌کلیا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به اینکه امروزه در وزارت ورزش و جوانان به عرصه ورزش نسبت به حوزه جوانان توجه بیشتری می‌شود و جوانان فراموش شده‌اند، گفت: متاسفانه اقدام موثری از سوی مسئولان در خصوص جوانان انجام نشده است.



نماینده آشوریان و کلدانی در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه در خصوص تجمیع عرصه ورزش با جوانان مخالف بوده و نباید این مهم رخ می‌داد، اظهار کرد: هم اکنون ضرورت جدایی وزارت ورزش از جوانان بیشتر حس می‌شود.



وی با بیان اینکه جوانان در عرصه های اجتماعی، فرهنگی و غیره از فعالیت محروم شده اند، ادامه داد: امروزه بیشترین قشر جمعیتی کشور را جوانان تشکیل می‌دهند از این رو باید نسبت به آنها دیدگاه جامعی از سوی مسئولان وجود داشته باشد.



عضو هیأت رییسه فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه امروزه جوانان دغدغه‌‌های زیادی دارند که باید برای رفع آنها تدبیر ویژه‌ای اندیشیده شود، تصریح کرد: متاسفانه در مواجهه با مطالبات جوانان مقداری سهل انگاری صورت گرفته از این رو نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید با تصویب قوانین مربوط به این حوزه نسبت به رفع مشکلات کنونی اقدام کنند.



بت‌کلیا با بیان اینکه امروزه موضوعاتی مانند تامین مسکن، اشتغال و ازدواج از جمله مهمترین مشکلات حوزه جوانان محسوب می‌شود، اظهار کرد: متاسفانه افزایش سن ازدواج به دلیل تامین نشدن امکانات و آسان نبودن شرایط است از این رو اگر مجموعه مشخصی در خصوص جوانان تصمیم‌گیری می‌کرد، دغدغه‌های مذکور کمرنگ‌تر می‌شد.



نماینده آشوریان و کلدانی در مجلس شورای اسلامی ضمن تاکید بر اینکه باید نیازها و خواسته‌های جوانان شناسایی شود، خاطرنشان کرد: باید با برنامه ریزی مناسب، آسیب‌های موجود در حوزه جوانان را کاهش داد و شرایط رشد و تعالی این قشر را در جامعه فراهم کرد./



پایان پیام


  • کد خبر : 179527
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار