خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/06/21 - 10:36
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اقتصادی
نثاری:

ساخت خانه‌های 25 متری مسیر خوبی را در جامعه ایجاد نمی‌کند

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: با ساخت خانه ها 25 متری و اقتصادی موافق نیستم هر چند ممکن است برای برخی از افراد مناسب باشد، اما به صورت کلی توسعه ساخت خانه های کوچک متراژ مسیر خوبی را در جامعه ایجاد نمی‌کند.

علیرضا نثاری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با انتقاد از ساخت خانه‌ای اقتصادی 25 متری گفت: خانه محلی برای آرامش و استراحت افراد بوده و خانواده نیز نقش محوی و اساسی در تمامی مسائل را دارد لذا محل و وضعیت خانه تاثیر بسیارزیادی در کیفیت زندگی و روان اعضای خانواده داشته و آثار آن در جامعه نیز نمود پیدا خواهد کرد.

نماینده مردم نهاورند در مجلس ضمن مخالف با ساخت خانه‌های کوچک متراژ تاکید کرد: بنده با ساخت این خانه ها موافق نیستم هر چند ممکن است برای برخی از افراد جامعه از جمله مجردها و یا شاغلانی که به دور از خانواده در شهری زندگی می‌کنند، مناسب باشد اما به صورت کلی برای زندگی یک خانواده مناسب نمی‌دانم و معتقدم توسعه ساخت چنین خانه‌هایی مسیر جامعه را به سمت و سوی خوبی نمی برد.   

عضو کمیسیون عمران مجلس عنوان کرد: برای بسیاری از افراد زندگی در خانه‌های با متراژ متوسط اما اجاره بها بیشتر و حتی با پرداخت دشوار اجاره بها، آرامش روانی بیشتری به همراه دارد از این رو اگر هدف خانه دار کردن افراد بوده باید شیوه ها و مسیرهای مختلف و کارشناسی را دنبال و اجرایی کنیم. /

پایان پیام

  • کد خبر : 383167
کلمات کلیدی
مهدی سعدی آرانی
خبرنگار

مهدی سعدی آرانی

آخرین اخبار