خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1398/11/29 - 15:56
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
محبی‌نیا با اشاره به بیانات رهبر انقلاب درباره انتخابات:

رهبر انقلاب در واگذاری چرخش امور سیاسی به ملت اعتماد دارند

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: مقام معظم رهبری سیاست‌های کلان ایران در حوزه چرخش امور سیاسی عمومی را بر عهده مردم می‌گذارند و بر توانایی آنها اعتماد دارند.

جهانبخش محبی‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درباره حضور حماسی مردم در انتخابات و تشکیل مجلس قوی برای ایران، گفت: بالندگی و پویایی فرهنگ سیاسی ملت ایران به قدری دارای جهت بخشی و تاب‌آوری است که مقام معظم رهبری سیاست‌های کلان ایران در حوزه دفاع سیاسی را بر عهده مردم می‌گذارند و بر آنان اعتماد دارند.



نماینده مردم میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بدون شک این بالندگی، لطافت و طراوتی که در بروز رفتارهای سیاسی مطلوب شاهدیم، یک دفاع بسیار اساسی جامعه شناختی و سیاسی در مقابل اهداف بیگانگان به وجود می‌آورد و از طرفی همبستگی سیاسی درونی ملت و نهادهای جامعه ایران استقبال از آینده مطلوب را مجهزتر و مستحکم‌تر می‌کند.



وی افزود: مقام معظم رهبری به حدی به ملت و توانایی آنها اعتماد دارند که چرخش امور سیاسی عمومی را به آنها واگذار می‌کنند. امیدواریم این سلسله پیوندهای مذهبی سیاسی منبعث از شهادت سردار سلیمانی و 22 بهمن بتواند انتخابات پرشوری را برای ملت رقم بزند. هرچند می‌توانستیم بهتر از این تدارک کننده مانور، رفتار و امر سیاسی انتخابات باشیم.



محبی‌نیا یادآور شد: رسانه‌های بیگانه بدطینت هستند و دنبال بالندگی و مطلوبیت جامعه ایران نیستند. اگر ما بهترین انتخابات را هم برگزار کنیم، آنها از همراهی با ملت ایران عاجز و ناتوان هستند زیرا بخش اعظمی از آنها دنبال خصومت علیه ملت هستند.



وی ادامه داد: رسانه‌های بیگانه با سوق دادن آرزوهای ملت برای تامین منافع خود و نگاه‌های بر آمده از دشمنی به طور جدی قابل عرضه نیستند و ارزش توجه هم ندارد. به نظر می‌رسد این گروه از افراد و رسانه‌ها همیشه خواهند نالید.



عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همه کشورها رفتار مثبت و منفی ندارند اما آنهایی که خصومتی ندارند بر انتخابات و تحقق خواست مردم تاکید دارند، در مقابل طیفی هم همیشه سنگ ریزهای ناامیدی و یاس  بر سر ملت می‌ریزند. ای کاش توفیق پیدا کنند خود را از این خصومت‌ها رها کنند زیرا این سرزمین زادگاه آنهاست./



پایان پیام

  • کد خبر : 295482
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار