خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/08/06 - 10:54
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : سیاسی
ساداتی نژاد مطرح کرد:

رفتار مکرون نشان از آزادی بی‌اخلاقی و بی‌شرمی دارد

رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت:توهین به ارزش‌های دینی قشر عظیمی از مردم جهان ،ثابت کرد که منظور غرب از آزادی بیان و قلم ،آزادی بی‌اخلاقی، بی‌شرمی است.

سیدجواد ساداتی‌نژاد  در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به اظهارات رئیس جمهور فرانسه در هتک حرمت به پیامبرگرامی اسلام (ص) گفت: هتک حرمت به پیامبر عظیم‌الشأن اسلام(ص)،تعدی به تمام ارزش‌های الهی و آزادی‌خواهان جهان و نشانه درماندگی دشمنان در مقابل اسلام‌خواهی مردم است.



وی با اشاره به تشکیل گروه های تکفیری مانند داعش با حمایت غربی ها، ادامه داد: اقدامات ضد‌اسلامی و افراطی‌گری به نام اسلام با حمایت مالی و معنوی صهیونیسم و استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا صورت می گیرد و دولت‎های غربی که گروه‌های تکفیری و تروریستی نظیر داعش، ساخته و پرداخته‎ دست آنها است و بویی از اسلام ناب محمدی نبرده‌اند.



ساداتی نژاد بااشاره به اظهارات وقیحانه مکرون علیه پیامبر اسلام (ص)، مطرح کرد:غربی ها می‎خواهند اقدامات وحشیانه‌ تروریستی را به دین رحمت، حکمت و عقلانیت نسبت دهند و با توهین به مقدسات مسلمانان و ارزش‌های دینی آنان٬ هراس و خشم خود را از توسعه و گسترش اسلام در بین مردم، ابراز می‌کنند.



وی باا اشاره به رفتار دولتمردان غرب ازجمله مکرون رئیس جمهور فرانسه در مقابل توهین به مقدسات و پیامبر عظیم الشان اسلام(ص)، خاطرنشان کرد:مسولان و دولتمردان غربی برای سرپوش نهادن بر ناکارآمدی خود، در تلاش برای محدود کردن فعالیت مسلمانان در این کشورها هستند، تا به زعم خود با افراط‌گرایی مبارزه کنند.



بیشتر بخوانید:





 



این نماینده مردم در مجلس یازدهم تصریح کرد:توهین به ارزش‌های دینی قشر عظیمی از مردم جهان نه تنها عملی ضد اخلاقی بلکه این عمل ضدانسانی است و ثابت کرد منظور غرب از آزادی بیان و قلم ؛آزادی بی‌اخلاقی، بی‌شرمی است.



نماینده مردم کاشان، آران و بیدگل در مجلس با بیان اینکه اسلام هراسی و اسلام ستیزی رسانه های غربی با حمایت صهیونیسم سابقه دیرینه دارد،تاکید کرد: توهین‌های خبیثانه و مکرر مجله موهن «شارلی ابدو» در فرانسه به ساحت قدسی پیامبر اعظم حضرت محمد (ص) در واقع یک جریان پلید و هدفمند است که پرده از نیات شوم اسلام ستیزان صهیونیست و عوامل خبیث آن بر می دارد.



رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: آزادیخواهان و مسلمانان جهان همراه با مردم ایران اسلامی در مقابل این حرکات مذبوحانه به شدت خواهند ایستاد و همانگونه که مقام معظم رهبری  فرموده اند هرگز دشمنی‌های سیاستمداران و سردمداران غربی نسبت به اسلام و مسلمین را فراموش نخواهند کرد./



پایان پیام

  • کد خبر : 307007
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار