خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/05/19 - 11:27
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : صحن
سیاهکلی در تذکر شفاهی:

رئیس جمهور دستور ویژه برای جبران خسارت سیل اخیر در الموت و آوج صادر کند

نماینده مردم قزوین در مجلس با اشاره به سیل اخیر حوزه انتخابیه خود گفت: رئیس جمهور دستور ویژه برای جبران خسارت سیل اخیر در الموت و آوج صادر کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، لطف الله سیاهکلی در نشست علنی امروز (سه شنبه 19 مردادماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: هفته گذشته سیل خانمانسوزی در منطقه الموت بزرگ و آوج رخ داد که موجب شد. تعدادی از هموطنان جان خود را از دست بدهند و خرابی زیادی به بار آورد، اما در کشور به این موضوع کمتر پرداخته شد و رسانه ها نیز به آن نپرداختند. مردم این مناطق بدون پشتوانه مانده اند و مشکلات آنها برطرف نشده است. رئیس جمهوردستور ویژه ای جهت حل مشکلات و جبران خسارت خسارت دیدگان ناشی از این سیل صادر کند.



نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس یازدهم با اشاره به اینکه بیمه کارگران ساختمانی توسط تامین اجتماعی قطع شده و این سازمان ماده 5 قانون تامین اجتماعی را اجرا نمی کند، ادامه داد: مگر می شود یک سازمان اجرایی قانون را اجرا نکند؟ مجلس باید به این موضوع ورود کند. در زمینه بیمه رانندگان تاکسی و وانت نیز سال هاست که اقدامی صورت نگرفته است.



وی ادامه داد: قانون تسری زندان ها که تصویب شده است، برای کارکنان قوه قضائیه نیز اعمال شود، حقوق کارکنان این نهاد با فعالیت سخت آنها همخوانی ندارد و باید اصلاح شود.



این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه کشاورزان در شرایط خوبی نیستند و محصول گندم کشاورزان حوزه قزوین با افت بیش از 50 درصدی مواجه هستند، عنوان کرد: علی رغم افزایش سرسام آور قیمت نهاده های کشاورزی، قیمت خرید محصولات کشاورزی مشخص نیست.



سیاهکلی در پایان خاطرنشان کرد: کارکنان شرکت های واسطه ای امنیت شغلی ندارند و حقوق کمی دریافت می کنند./



پایان پیام



 

  • کد خبر : 324706
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار