خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/04/13 - 13:53
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
ظهره وند در واکنش با اقدام کانادا در خصوص تروریستی قرار دادن سپاه:

دولت کانادا در نقشه راه آمریکا حرکت می کند

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در واکنش با اقدام خصمانه دولت کانادا در خصوص تروریستی قرار دادن سپاه گفت: دولت کانادا در نقشه راه آمریکا حرکت می کند.

ابوالفضل ظهره وند در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت؛ در واکنش با اقدام خصمانه دولت کانادا در خصوص تروریستی خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: از گذشته نیز کشور کانادا به دنبال ضدیت با نظام جمهوری اسلامی بود حتی از ایالات متحده آمریکا نیز تندتر عمل می کرد و مدت ها به دنبال تروریستی اعلام کردن سپاه پاسداران بود که این مورد را عملی کرد تا عمق خصومت خود با ملت ایران را نشان دهد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دولت کانادا در نقشه راه آمریکا حرکت می کند و هرزمان که دولت آمریکا مستقیما عملی علیه جمهوری اسلامی ایران انجام نمی دهد توسط سایر کشورهای وابسته از جمله کانادا انجام می دهد.

این نماینده مجلس در دوره دوازدهم بیان کرد: البته این اقدام کانادا قابل پیش بینی بود چراکه مدت ها است که دولت کانادا با کشورمان قطع رابطه کرده است و در هر اقدامی علیه جمهوری اسلامی ایران جزو پیشگامان بوده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اضافه کرد: البته موضع کشورما نسبت به این موضوعات مشخص است و باید کشور کانادا را در کنار رژیم صهیونیستی قرار دهیم از طرفی نیز باید شیوه تعامل با غرب نیز باید دچار تغییر شود./

پایان پیام

  • کد خبر : 380249
کلمات کلیدی
علیرضا خادمی
خبرنگار

علیرضا خادمی

آخرین اخبار