خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1398/07/21 - 17:57
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : صحن
کرم پور در تذکر شفاهی:

خسارات کشاورزان بخش مرکزی قیر و کارزین به موقع پرداخت شود

نماینده مردم فیروزآباد در مجلس گفت: دولت به قید فوریت هیاتی را به استان اعزام و مقدار خسارات وارده را تعیین و نسبت به پرداخت به موقع آن اقدام کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، کوروش کرم پور حقیقی در نشست علنی نوبت عصر امروز (یک شنبه، 21 مهر ماه) مجلس شورای اسلامی،  در تذکری شفاهی ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی (ع)گفت: اخطار من براساس اصل 3 بند 9 قانون اساسی است که از عدالت و جلوگیری از تبعیض می گوید؛ در گذشته تذکر کتبی به رئیس جمهور، وزیر کشور و وزیر جهاد کشاورزی درخصوص خسارت طوفان و بارش تگرگ در بخش مرکزی شهرستان قیر و کارزین داشته ام.



نماینده مردم فیروزآباد، فراشبند، قیر و کارزین در مجلس شورای اسلامی افزود: بیش از 2 هزار هکتار از اراضی کشاورزی و باغی بخش مرکزی قیر و کارزین به واسطه طوفان و تگرگ دچار خسارت سنگین و به صورت کامل نابوده شده، چرا یک مسئول استانی برای تسلی خسارت دیدگان در منطقه حضور نیافته است؟



وی تصریح کرد: به رئیس جمهور، وزیر کشور، وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان برنامه و بودجه تذکر می دهم تا به قید فوریت هیاتی را به استان اعزام و مقدار خسارات وارده را تعیین و نسبت به پرداخت به موقع آن اقدام کنند./



پایان پیام

  • کد خبر : 289731
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار