خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1397/09/05 - 10:58
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : اجتماعی
قمی مطرح کرد:

حکم حناچی هرچه سریع‌تر تعیین تکلیف شود

عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی می‌گوید نیاز است حکم حناچی هرچه سریع‌تر صادر شود تا مردم بتوانند در حوزه شهری از خدمات بهتری برخوردار شوند.

محمد قمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت بر ضرورت صدور سریع‌تر حکم حناچی به عنوان شهردار تهران تاکید کرد و گفت: انتخاب شهردار تهران با توجه به جمعیت 15 میلیون نفری این شهر فرآیند بسیار مهمی است که متاسفانه در ماه‌های اخیر به دلیل تغییرات بسیار در حوزه مدیریت شهرداری تهران نابه‌سامانی‌های زیادی برای این کلانشهر ایجاد شده است.



حناچی به دلیل حضور چندین ساله خود در شهرداری از تجربه و تخصص خوبی برای ساماندهی و رسیدگی به مشکلات شهری برخوردار است



نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی  با تاکید بر تخصص و تعهد شهردار منتخب شورای شهر تهران، افزود: آقای حناچی سالیان سال در جبهه جنگ حضور داشت و برای دفاع از انقلاب اسلامی و ایران تلاش وافری کرد؛ او فردی مسئولیت‌پذیر نسبت به انقلاب و ایران بود.



حناچی جزو معدود افرادی است که تعهد و توانایی لازم برای رسیدگی به امور کلانشهر تهران را دارد



این نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه حناچی پس از پیروزی انقلاب در تمامی راهپیمایی‌های کشور شرکت کرده و وفاداری خود را نسبت به انقلاب نشان داده است، بیان کرد: شهردار منتخب تهران دارای دکترای معماری و شهرسازی بوده و در حال حاضر استاد دانشگاه تهران است بنابراین از معدود افرادی است که تخصص، تعهد و توانایی لازم برای مدیریت و رسیدگی به امور کلانشهر تهران را دارد.



حناچی با تمامی گروه‌ها و نهادها اعم از سپاه، بنیاد شهید تعامل خوبی دارد



وی با بیان اینکه حناچی با تمامی گروه‌ها و نهادها اعم از سپاه، بنیاد شهید و... تعامل خوبی دارد، اظهار کرد: شهردار منتخب تهران به دلیل حضور چندین ساله خود در شهرداری از تجربه و تخصص خوبی برای ساماندهی و رسیدگی به مشکلات شهری برخوردار است و کاملا به امور این حوزه مسلط است بنابراین می‌تواند خدمات متناسب نیاز مردم را ارائه کند.



حکم حناچی هرچه سریع‌تر صادر شود



عضو فراکسیون امید مجلس با تاکید بر اینکه نیاز است حکم حناچی هرچه سریع‌تر صادر شود، عنوان کرد: دستگاه‌های ذیربط باید با فوریت حکم شهردار منتخب شورای شهر را صادر کنند تا مشکلات تهران با مدیریت تخصصی او ساماندهی شود.



براساس صحبت‌های صورت گرفته با وزارت اطلاعات تائید حکم شهرداری حناچی با مشکل خاصی رو به‌رو نیست



وی یادآور شد: براساس صحبت‌های صورت گرفته با وزارت اطلاعات تائید حکم شهرداری حناچی با مشکل خاصی رو به‌رو نیست؛ تعیین تکلیف وضعیت شهردار تهران به نفع مردم است.



تعیین تکلیف حکم حناچی به نفع مردم است



نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: در شرایط کنونی بهتر است حکم حناچی هرچه سریع‌تر صادر شود تا مردم بتوانند از خدمات بهتری بهره ببرند./



پایان پیام

  • کد خبر : 267536
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار