خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1398/10/19 - 16:25
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
عضو فراکسیون امید مجلس:

حمله موشکی به عین الاسد نشان داد مستکبران تکیه‌گاه خوبی برای کشورهای منطقه نیستند

عضو فراکسیون امید مجلس گفت: حمله موشکی به عین الاسد به همپیمانان منطقه ای آمریکا نشان دادند که مستکبران نمی توانند تکیه گاه خوبی باشند.

علی کاظمی باباحیدری  در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت  در خصوص حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پایگاه ارتش تروریستی و متجاوز آمریکا در «عین الاسد»، گفت: حمله موشکی سپاه بعد از حمله تروریستی آمریکایی‌ها به خودروهای حامل سردار سلیمانی و یارانش انجام شد که در راستای فرمایش رهبر انقلاب مبنی بر انتقام سخت بود.



نماینده مردم اردل و فارسان در مجلس شورای اسلامی در این راستا، اظهار کرد: همانطور که حیات سردار سلیمانی سبب برکات زیادی بود، شهادت ایشان نیز مایه برکات فراوانی برای مردم ایران و منطقه خواهد داشت.



وی ادامه داد: باید اذعان کرد تاکنون هیچ کشوری در مقابل وحشی‌گری‌ ایالات متحده جرأت اقدام متقابل را نداشته اما نیروی هوافضای سپاه با غیرت و ایمان به خدا عملا ابهت پوشالی آمریکایی ها را در هم کوبیدند و به همپیمانان منطقه ای آنها نشان دادند که مستکبران نمی توانند تکیه گاه خوبی باشند.



این نماینده مردم در مجلس دهم تصریح کرد: دنیا باید بدانند که جمهوری اسلامی ایران با حمله به پایگاه‌های نظامی آمریکا در منطقه به همه ثابت کرد حرفی که این نظام مبنی بر انتقام سخت می زند، محقق خواهد شد از این رو دیگر ملت های آزاده نیز باید از  ظرفیت های خود بهره ببرند و جلوی ظلم و جور ستمگرانی مانند ترامپ و همپیمانانش ایستادگی کنند.



عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در این بین باید یادآور شد آمریکایی‌ها سردار سلیمانی و یارانش را برخلاف همه قوانین بین‌المللی ترور کردند و به عالم نشان دادند که ارزشی برای قوانین قائل نیستند اما جمهوری اسلامی با توجه به قوانین بین المللی اقدام به گرفتن اتقام کرد.



به گزارش  خبرگزاری خانه ملت ، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد روز گذشته رزمندگان شجاع نیروی هوافضای سپاه در عملیاتی موفق به نام عملیات شهید سلیمانی با رمز «یا زهرا (س)» با شلیک ده‌ها فروند موشک زمین به زمین، پایگاه هوایی اشغالی ارتش تروریستی و متجاوز آمریکا موسوم به «عین الاسد» را در هم کوبیدند./



پایان پیام

  • کد خبر : 293802
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار