خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/03/12 - 11:41
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : استان ها
داودی مطرح کرد:

حل معضلات استان آذربایجان شرقی با استفاده از توان مجمع نمایندگان

رئیس مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی در مجلس، گفت: بر اساس آئین نامه تصویب شده در مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی تلاش می‌کنم نظرات اعضای مجمع را در خصوص معضلات کشوری و استانی منعکس کنم تا از ظرفیت کامل این مجمع استفاده شود.

یوسف داودی نماینده مردم سراب در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص نشست هفته گذشته مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی گفت: در نشست هفته گذشته مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی اینجانب به عنوان رئیس مجمع نمایندگان انتخاب شدم که جا دارد به خاطر اعتماد اعضای مجمع به من از آنها تشکر کنم.



این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: بر اساس آئین نامه تصویب شده در مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی تلاش می‌کنم نظرات اعضای مجمع را در خصوص معضلات کشوری و استانی منعکس کنم تا از ظرفیت کامل این مجمع استفاده شود.



رئیس مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: امیدوارم با استفاده از ارتباطاتی که اعضای مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی با مسئولان کشوری و استانی دارند بتوانید مشکلات استان و حوزه‌های انتخابیه نمایندگان را به نحو مطلوبی برطرف کنیم./



پایان پیام



 



 

  • کد خبر : 298693
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار