خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1398/10/23 - 12:41
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : صحن
عبادی در تذکر شفاهی؛

حضور سفیر انگلستان ضرورتی ندارد

نماینده مردم بیرجند و درمیان در مجلس با بیان اینکه تبادل سفیر با کشور انگلستان هیچ یک از اهداف ما را محقق نکرده است، اخراج سفیر مذکور را از وزیر امور خارجه خواستار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، سیدمحمدباقر عبادی  در نشست علنی امروز (دوشنبه، 23 دی ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود، ضمن تسلیت به خانواده جانباختگان حادثه کرمان و سانحه هواپیمای اکراینی و گرامی داشت یاد و خاطره سردار سپهبد قاسم سلیمانی، خطاب به وزیر امور خارجه گفت: اهداف مبادله سفیر با کشورهای دیگر در زمینه رونق اقتصادی، همگرایی بین المللی و یا افزایش امنیت است. 



وی با بیان اینکه هیچ یک از اهدفمان در مبادله سفیر با کشور انگلستان محقق نشده است، اظهار کرد: رونق اقتصادی کشور به دلیل حضور انگلستان در پازل تحریم آمریکا محقق نشده است، از طرفی اهداف ایران در همگرایی بین المللی نیز  با توجه به حمایت انگلیس از اقدام آمریکا در پی به شهادت رساندن سردار سلیمانی  و محکوم کردن دفاع ایران تحقق نیافت، همچنین  حضور سفیر انگلستان در تجمعات اعتراضی تهران و تحریک اغتشاشگران در امنیت کشورمان نیز اخلال ایجاد کرده است. بنابراین وزیر امور خارجه باید سفیر مذکور را اخراج کند. 



نماینده مردم بیرجند و درمیان در مجلس شورای اسلامی افزود: تورم 40 درصدی و افزایش حقوق 15 درصدی تناسبی با یک‌دیگر ندارند. بنابراین لازم است نمایندگان لایحه بودجه 99 را در کمیسیون تلفیق اصلاح کنند. /



پایان پیام 

  • کد خبر : 293986
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار