خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/02/15 - 13:52
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
محمودی شاه‌نشین:

حدود 90 درصد از عملکرد نمایندگان شفاف شده است

عضو کمیسیون امورداخلی کشور و شوراهای مجلس با بیان اینکه تا حدود زیادی از عملکرد نمایندگان شفاف شده است، گفت: حضور-غیاب، حقوق، امکانات، دریافتی‌ها و بسیاری دیگر از موارد پیرامون نمایندگان مشخص شده است.

محمد محمودی شاه نشین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت، در خصوص شفافیت عملکرد نمایندگان، اظهار داشت: در راستای خواست عمومی که ایجاد شده و تمایل وکلای ملت تا حدود 90 از عملکرد نمایندگان شفاف شده است.



عضو کمیسیون امورداخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اکنون در راستای شفافیت عملکرد نمایندگان، حضور-غیاب، حقوق، امکانات، دریافتی‌ها و بسیاری دیگر از موارد مشخص شده است.



وی افزود: کرونا نیز بعضا باعث می‌شود که نمایندگان با قیام و قعود رای بدهند و همین امر نیز تا حدودی موجب شفافیت آرا نمایندگان شده است.



محمودی شاه‌نشین ادامه داد: برای اینکه به صورت دقیق‌تر، شفافیت آرا و عملکرد نمایندگان ضابطه‌مند شود، مجلس یازدهم می‌تواند در این مسیر گام‌های مثبتی بردارد زیرا در شعارهای نمایندگان پیروز در انتخابات دوره اخیر، توجه به این موضوع دیده می‌شد.



نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی ضمن مثبت ارزیابی کردن شفافیت آرا و عملکرد نمایندگان گفت: امیدواریم که در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی بصورت کامل شفافیت عملکرد نمایندگان ضابطه‌مند و عملی شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 297414
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار