خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/08/28 - 15:49
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
محبی نجم آبادی:

جهش صنعتی سبزوار در گرو جذب سرمایه گذاران و حمایت از سرمایه گذاری

نماینده مردم سبزوار، جغتای، جوین، داورزن، خوشاب و ششتمد در مجلس جهش صنعتی سبزوار را در گرو جذب سرمایه گذاران و حمایت از سرمایه گذاری دانست.

به گزارش خبرگزار  خانه ملت، بهروز محبی نجم آبادی ، نماینده مردم سبزوار، جغتای، جوین، داورزن، خوشاب و ششتمد و عضو مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی به همراه رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان سبزوار و برخی از سرمایه گذاران سبزواری با محسن صالحی نیا  معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس هیئت عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران دیدار و گفت‌وگو کرد.



بر اساس این گزارش؛ این نماینده مجلس در دوره یازدهم گفت: در این دیدار طرح های اقتصادی قابل توجیه در شهرستانهای حوزه انتخابیه مورد بحث و بررسی قرار گرفت و صالحی نیا آمادگی خود را برای سرمایه گذاری در حوزه های مختلف مطرح کرد.



وی در این جلسه فرصت به وجود آمده، هماهنگی و همراهی مثال زدنی دو نماینده و قرار گرفتن رزم حسینی به عنوان وزیر صنعت، معدن و تجارت و محسن صالحی نیا در رای ایدرو را بهترین فرصت برای جهش صنعتی سبزوار عنوان کرد و افزود: همه دست اندرکاران، مسئولان و سرمایه گذاران باید عزم خود را برای استفاده از این فرصت جذب نمایند./



پایان پیام

  • کد خبر : 308366
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار