خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1396/12/27 - 12:45
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : سیاسی
ابطحی:

جمنا نه مرکز منازعه که راهکاری برای وحدت اصولگرایان است/چراغ جمنا خاموش است

عضو فراکسیون ولایی در مجلس با اشاره به اینکه جمنا مرکز منازعه نیست بلکه راهکاری برای وحدت اصولگرایان است، گفت: در حال حاضر چراغ جمنا خاموش است.

محمد جواد ابطحی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت  در خصوص اینکه آیا جبهه مردمی نیروهای انقلاب (جمنا) فراموش شده یا هنوز به فعالیت هایش ادامه می دهد، گفت: در حال حاضر جمنا فعالیتی ندارد و به نوعی در واقعیت موتور و چراغ جمنا خاموش است.



نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: باید اذعان کرد که برخی اعتقاد دارند با توجه به شرایط سیاسی کشور و منطقه جمنا باید چراغ خاموش باشد زیرا در غیر این صورت مسئولان تمام تقصیرات را به گردن مخالفان خود می اندازند.



وی ادامه داد: بنابراین شاید فعالان در جمنا به این نتیجه رسیده اند برای اینکه بهانه را ازدولت بگیرند چراغ خاموش باشند.



این نماینده مردم در مجلس دهم در خصوص اینکه تشکل های اصولگرایی چقدر جبهه مردمی نیروهای انقلاب (جمنا) را قبول دارند، اظهار کرد: جمنا مرکز منازعه نیست بلکه راهکاری برای وحدت اصولگرایان است و این در حالیست که برخی این راهکار را قبول ندارد.



ابطحی ضمن تاکید بر اینکه انتخابات اخیر نشان داد جمنا نتوانست آنچه در گذشته گفته بود و بحث مدیریت از پایین به بالا را مطرح کرده بود را محقق کند، افزود: چند هزار نفر در تهران دعوت شدند اما اسامی معرفی شده افرادی هستند که مرکزیت می خواهد د رحالی که شاید در گوشه ای از کشور شخصیتی وجود داشته باشد که بتواند نظر جمع را جلب کند.



نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی در رابطه به اینکه آیا در انتخابات آتی از جبهه مردمی نیروهای انقلاب (جمنا) استفاده خواهد شد یا خیر، تصریح کرد: جمنا نتوانست به اهداف اولیه دست یابند اما با توجه به رایزنی که با گروه های مختلف اصولگرایی انجام می شود و البته با کمی گذشت کردن از مقام و شهرت، می توانند اشکالات را برطرف کنند و حضور سیاسی جمنا در انتخابات آتی را رقم بزنند. ممکن است اگر تغییراتی داشته باشند در انتخابات آتی از جمنا استفاده شود.



عضو فراکسیون ولایی در مجلس شورای اسلامی در رابطه با اینکه اصولگرایان در انتخابات آتی بر سر چه محورهایی با یکدیگر وحدت پیدا خواهند کرد، خاطرنشان کرد: اعتقاد دارم اکنون که جمنا در بین اصولگرایان شکل گرفته، نام دیگری نمی تواند موفقیت لازم را کسب کند. به عبارتی نباید شاخه ها را افزایش دهیم زیرا مردم گمراه می شوند از این رو جمنا می تواند بستر وحدت باشد و تحقق عدالت در حوزه های مختلف مانند اقتصاد، سیاست، فرهنگ، اجتماع و غیره باید محور اصلی بحث باشد./



پایان پیام

  • کد خبر : 237009
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار