خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1397/11/10 - 16:56
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اقتصادی
رضایی کوچی با اشاره به وضعیت قابل قبول بنادر چابهار، رجایی و بهشتی مطرح کرد؛

جذب سرمایه 8 هزار میلیاردی در حوزه بنادر طی هفت سال اخیر

رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: سازمان بنادر و دریانوردی طی سال های 90 تا 96، حدود 8 هزار و 987 میلیارد تومان اعتبار و سرمایه جذب کرده است.

محمدرضا رضایی‌کوچی رئیس کمیسیون عمران مجلس در گفت‌‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به عملکرد سازمان بنادر و دریانوردی در جذب سرمایه های داخلی و خارجی و توسعه قابل قبول بنادر در چند سال اخیر، گفت: خوشبختانه سازمان بنادر و دریانوردی نسبت به دستگاه های دیگر در جذب سرمایه های داخلی و خارجی عملکرد بهتری داشته است.











بازدید هیأت تحقیق و تفحص مبارزه با قاچاق کالا و ارز مجلس از بنادر استان هرمزگان


رونق گرفتن صادرات و واردات تنها دغدغه حوزه بنادر



نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امروز زیرساخت های بنادر در وضعیت خوبی قرار دارد و تنها دغدغه موجود در حوزه بنادر، رونق گرفتن صادرات و واردات است.



جذب سرمایه 8 هزار میلیاردی در حوزه بنادر طی هفت سال اخیر



بر اساس گزارش تفریغ بودجه سال 96، سازمن بنادر و دریانوردی طی سال های 90 تا 96، حدود 8 هزار و 987 میلیارد تومان اعتبار جذب کرده است



وی ادامه داد: بر اساس گزارش تفریغ بودجه سال 96، سازمان بنادر و دریانوردی طی سال های 90 تا 96، حدود 8 هزار و 987 میلیارد تومان اعتبار و سرمایه جذب کرده است.



تحقق 81 درصدی میزان سرمایه گذاری هدف گذاری شده توسط سازمان بنادر



رضایی کوچی تصریح کرد: این آمار نشان دهنده آن است که سازمان بنادر و دریانوردی طی هفت سال گذشته، 81 درصد از میزان سرمایه گذاری هدف گذاری شده را محقق کرده است.



این نماینده مردم در مجلس دهم گفت: همچنین گزارش ها حاکی از این است که سازمان بنادر و دریانوردی در سال 1394 توانسته 147 درصد از اهداف خود را محقق کند که این نشان دهنده جهش چشمگیر در جذب سرمایه است.



وضعیت قابل قبول بنادر چابهار، رجایی و بهشتی؛ ضرورت تقویت بازوی صادرات و واردات



رئیس کمیسیون عمران مجلس ادامه داد: در شرایط کنونی تمام بنادر کشور از جمله بنادر چابهار، رجایی و بهشتی در وضعیت قابل قبولی هستند و امروز باید برنامه ریزی دقیقی جهت تقویت بازوی صادرات و واردات بنادر کشور صورت گیرد./



پایان پیام

  • کد خبر : 273077
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار