خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/04/09 - 11:08
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
کشوری:

جاده‌های قائمشهر از ایمنی لازم برخوردار نیستند

نماینده مردم قائمشهر در مجلس دوازدهم، با بیان اینکه اغلب جاده‌های این منطقه از ایمنی لازم برخوردار نیستند افزود: لازم است ایمن‌سازی این جاده‌ها در قالب آسفالت، تعریض و تامین روشنایی به طور جدی پیگیری و اجرا شود.

علی کشوری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به مشکلات حوزه راه حوزه انتخابیه خود، گفت: متاسفانه اغلب راه‌های مواصلاتی این منطقه دچار آسیب هستند و جاده‌هایش که سالانه چند میلیون گردشگر از آنها تردد می‌کنند از ایمنی لازم برخوردار نیستند.

نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، سیمرغ و جویبار در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: هم‌اکنون لازم است ایمن‌سازی این جاده‌ها در قالب آسفالت، تعریض و تامین روشنایی به طور جدی پیگیری و اجرا شود.

وی یادآور شد: ما در این جاده‌ها شاهد بیشترین میزان حوادث ترافیکی هستیم کمااینکه چند ماه گذشته به دنبال بروز حادثه ترافیکی برای یک اتوبوس، تعدادی از مسافران حادثه‌دیده به دلیل طی مسافت طولانی تا مراکز درمانی قائمشهر جان خود را از دست دادند چراکه اکثر بیمارستان‌های شهرهای واقع در این مسیر نیز فاقد مرکز درمانی مجهز بودند.

این نماینده مردم در مجلس دوازدهم، با اشاره به مشکلات حوزه آموزش این منطقه، تاکید کرد: ما در این منطقه با مشکلات بسیاری در حوزه آموزش مواجه هستیم کما اینکه بسیاری از معلمان شاغل درگیر مسائل استخدامی و معلمان بازنشسته در پی همسان‌سازی حقوشان هستند، همچنین مطالبات انباشته‌ای دارند که هنوز پرداخت نشده است./

پایان پیام

  • کد خبر : 380031
مرضیه جلیلی
خبرنگار

مرضیه جلیلی

آخرین اخبار