خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/04/20 - 10:07
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
چراغی:

توقف فعالیت شهرک‌های صنعتی دهلران، آبدانان و دره شهر ماحصل بی‌توجهی مسئولان/خروجی حوزه صنعت و معدن این مناطق صفر است

نماینده مردم دهلران، آبدانان و دره شهر در مجلس دوازدهم، با بیان اینکه خروجی حوزه صنعت و معدن این مناطق درحالی صفر است که دهلران دارای غنی‌ترین معادن غیرفلزی کشور است، این وضعیت را ناشی از سهل‌انگاری‌های صورت گرفته از سوی مسئولان مربوطه دانست.

اسدالله چراغی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در تشریح جزییات تذکری که در صحن به وزیر صمت پیرامون نبود صنایع فعال در دهلران، آبدانان و دره شهر و عدم توجه به توسعه صنعتی در این مناطق داده بود، گفت: وضعیت حوزه صنعت ومعدن و خروجی آن در این منطقه صفر است و این در حالی است که دهلران دارای غنی‌ترین معادن غیرفلزی کشور است و می‌توان از این ظرفیت در جهت درآمدزایی و توسعه اقتصادی این منطقه بهره‌مند شد.

نماینده مردم دهلران، آبدانان و دره شهر در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: متاسفانه برغم پیگیری‌های مکرری که از طریق سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام داشتیم و نشست‌هایی که با مسئولان مربوطه برگزار کردیم اما تاکنون هیچ اقدامی در جهت تامین زیرساخت‌های لازم برای فعالسازی حوزه صنعت و معدن این منطقه انجام نشده است.

وی یادآور شد: بی‌توجهی مسئولان مربوطه به وضعیت صنعت و معدن در این منطقه باعث توقف فعالیت‌های شهرک‌های صنعتی دهلران، آبدانان و دره شهر شده است و تاکنون هیچ برنامه‌ای هم برای احیاء آنها و حتی جذب سرمایه‌گذاران جهت فعالسازی این شهرک‌ها ارائه نشده است.

این نماینده مردم در مجلس دوازدهم، تاکید کرد: بنده همچنان پیگیر این موضوع خواهم بود چراکه تاکنون به‌دلیل سهل‌انگاری‌های صورت گرفته از سوی مسئولان مربوطه حقوق مردم این منطقه پایمال شده است./

پایان پیام

  • کد خبر : 380421
مرضیه جلیلی
خبرنگار

مرضیه جلیلی

آخرین اخبار