خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/04/25 - 13:53
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
مختار:

توسعه پالایشگاه‌های کوچک در آبادان موجب اشتغالزایی جوانان بومی می‌شود

عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان گفت: با توجه به نفت خیز بودن این منطقه، توسعه پالایشگاه های کوچک می تواند سبب اشتغالزایی جوانان بومی شود.

جلیل مختار در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت، ، در رابطه با اهمیت توسعه پالایشگاه ها در حوزه انتخابیه آبادان، گفت: با توجه به نفت خیز بودن این منطقه، توسعه پالایشگاه های کوچک می تواند سبب اشتغالزایی جوانان بومی شود.



نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: همچنین توسعه فاز 2 پالایشگاه آبادان نیز می تواند فرصت شغلی 600 نفری جدیدی در آینده ای نزدیک ایجاد کند؛ این مهم در حالیست که هم اکنون 2 هزار نفر از جوانان در این مجموعه فعالیت می کنند.



وی با تاکید بر اینکه طبق مفاد برنامه ششم توسعه باید بیشترین جذب پالایشگاه آبادان از جوانان بومی منطقه باشد، ادامه داد: این موضوع توسط نمایندگان مجمع خوزستان در حال پیگیری است تا حق مردم منطقه ادا شود؛ 



این نماینده مردم در مجلس یازدهم در این راستا، افزود: البته این موضوع می تواند سبب کاهش هزینه ها برای پالایشگاه آبادان شود.



عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امیدواریم با پیگیری های صورت گرفته شاهد توسعه پالایشگاه ها در مناطق نفت خیز جنوب کشور باشیم زیرا این موضوع علاوه بر ارزآوری برای کشورمان، زمینه توسعه این مناطق را فراهم خواهد کرد./



پایان پیام

  • کد خبر : 301290
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار