خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/06/17 - 03:47
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
دهمرده تاکید کرد:

توان هزار مگاواتی نیروگاه بادی میل نادر مزیتی منحصر به فرد/ پوشش نیاز های صادراتی با توان هزار مگاواتی

نماینده مردم زابل،زهک و هیرمند در مجلس گفت: توان هزار مگاواتی نیروگاه بادی میل نادر، ظرفیتی منحصر به فرد است.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت؛ حبیب الله دهمرده نماینده مردم زابل، زهک و هیرمند در مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای اداری نیمروز در استان سیستان و بلوچستان در رابطه با نیروگاه بادی میل نادر شرکت کرد.



بر اساس این گزارش، نماینده مردم زابل، زهک و هیرمند در مجلس در این جلسه در خصوص نیروگاه بادی میل نادر نیمروز افزود: تبدیل انرژی های تجدید پذیر در جهان یک ظرفیت منحصر به فرد است که خوشبختانه اقدامات کارآمد و راهگشایی در خصوص این نیروگاه بسیار عظیم در دستور کار قرار گرفته است.



این نماینده مجلس در دوره یازدهم ادامه داد: آماده نبودن زیرساخت ها یکی از دغدغه های اساسی پروژه نیروگاه بادی میل نادر است و این درحالی است که خوشبختانه در خصوص پروژه مذکور تکلیف بودجه ای و قانونی مشخصی در نظر گرفته شده است.



عضو مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان در مجلس با بیان اینکه میلیاردها تومان برای پروژه نیروگاه بادی میل نادر سرمایه گذاری شده است، یادآور شد: برآورد می شود ظرفیت نیروگاه فوق به بیش از هزار مگاوات برسد و با این شرایط نه تنها می تواند نیازهای داخلی را تامین کرد بلکه می توان ریل صادرات را نیز در این راستا مهیا و آماده کرد./



پایان پیام

  • کد خبر : 304062
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار