خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/03/31 - 09:16
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : استان ها
سنگدوینی:

تمرکز بر توانمندسازی روستاها و رونق شرکت‌های تعاونی گرگان و آق‌قلا در اولویت است

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس با بیان اینکه مهمترین برنامه وی در سال جدید توانمندسازی روستاها و رونق شرکت‌های تعاونی است، گفت: شوراها و دهیاران در روستاها، جهش تولید با مشارکت مردم و رونق اقتصادی را پایه‌گذاری کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، رمضانعلی سنگدوینی با سرپرست راه و شهرسازی استان گلستان دیدار کرد و درباره نهضت ملی مسکن، رونق و توسعه مسکن در شهر و روستا و امکان استفاده از ظرفیت شرکتهای تعاونی به گفتگو نشست.

نماینده مردم گرکان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی افزود: بررسی مباحث مربوط به راه و شهرسازی ازجمله جاده‌ها، وضعیت مسکن و طرح‌های وابسته به آن ازجمله طرح نهضت ملی مسکن یکی از مهمترین مباحث قابل بررسی هستند که بررسی آن‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، البته راه و شهرسازی می‌تواند از ظرفیت تعاونی‌ها به ویژه طرح مسکن ملی به نحو احسن استفاده کنند.

سنگدوینی همچنین در دیدار با رئیس و هیات مدیره کانون کارشناسان رسمی دادگستری گلستان، گفت: کارشناسان دادگستری، بازوان عدلیه در ترویج فرهنگ صلح و سازش هستند که با توجه به شعار سال باید به این موضوع توجه‌ای ویژه‌ای شود.

وی معتقد است اقدام کارشناسان برای ایجاد سازش بسیار با ارزش بوده و سبب برقراری آرامش در جامعه می‌شود لذا باید از ظرفیت کانون کارشناسان دادگستری بیشتر و بهتر استفاده شود.

این نماینده مردم اضافه کرد: کارشناسان تازه ورود باید علاوه‌بر علم و دانش تجربه کامل و کافی نیز داشته باشد و ممکن است طی سالیان طولانی تجربه کافی بدست آورده باشد، بنابراین اظهارنظر کارشناس باید صریح، مستدل، موجه و عاری از هرگونه ابهام باشد.

وی تاکید کرد: بدون تردید کارشناسان در ردیف افراد ممتاز و فرهیخته یک جامعه به شمار می‌روند و چنانچه رأی و نظر آنان متکی بر اصول و موازین شرعی و قانونی باشد مردم کمتر مشکل خواهند داشت.

سنگدوینی همچنین در جمع نماینده شوراها و دهیاران بخش بهاران و استرآباد شمالی حوزه انتخابیه خود، گفت: ۸ تیر با رقم زدن حماسه‌ای بزرگ میتوانیم تیری به قلب دشمنان بزنیم چراکه حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای یکی از مهمترین وظایفی است که باید انجام دهیم.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس افزود: مردم مشکلات دارند اما می‌توان با حضور در پای صندوق‌های رای و همانند گذشته با انتخاب فردی اصلح -که مشکلات مردم را لمس کرده باشد- به قله رسید.

سنگدوینی با بیان اینکه مهمترین برنامه وی در سال جدید توانمندسازی روستاها و رونق شرکت‌های تعاونی است، گفت: شوراها و دهیاران در روستاها، جهش تولید با مشارکت مردم رو عملی کنند و با اعتمادسازی، رونق اقتصادی را پایه‌گذاری کنند./

پایان پیام

 

  • کد خبر : 379828
مریم احمدی
خبرنگار

مریم احمدی

آخرین اخبار