خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/05/09 - 20:18
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
طی یادداشتی صورت گرفت؛

تقدیر رحماندوست از مواضع انقلابی و ضد صهیونیستی رییس جمهور در مراسم تحلیف

نماینده مردم تهران، ری، اسلامشهر، شمیرانات و پردیس در مجلس از مواضع انقلابی و ضد صهیونیستی رییس جمهور در مراسم تحلیف تقدیر کرد.

رحماندوست

به گزارش خبرگزاری خانه ملت؛ مجتبی رحماندوست نماینده مردم تهران، ری، اسلامشهر، شمیرانات و پردیس در مجلس شورای اسلامی طی یادداشتی از مواضع انقلابی و ضد صهیونیستی رییس جمهور در مراسم تحلیف تقدیر کرد.

متن یادداشت به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

مراسم تحلیف رئیس جمهور که امروز در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، مراسمی در خور و باشکوه بود. مواضع دکتر پزشکیان در قامت رئیس جمهور کشور و در مقام دفاع از سیاست های کلی نظام و قانون اساسی مواضعی ستودنی و قابل ستایش بود.

دکتر پزشکیان در سخنرانی امروز برای فلسطین عزیز و جبهه مقاومت سنگ تمام گذاشت که با تایید و تشویق بی امان نمایندگان مجلس شورای اسلامی هم همراه شد. موضوع به هیچ وجه برنامه ریزی شده نبود اما مجلس ایران، امروز پاسخ کنگره آمریکا را داد.

امروز به نوعی سپاه اسلام در برابر سپاه کفر ایستاد. تشویق امروز دکتر پزشکیان در برابر تشویق آن روز نخست وزیر ملعون رژیم کودک کش صهیونیستی.

امروز رئیس جمهور در دیدار با مسئولان جنبش اسلامی حماس تأکید کرد با تغییر دولت ها سیاست های کشور در قبال موضوع فلسطین تغییر نمی کند.

قانون اساسی به عنوان میثاق ملی، محور وفاق و پایه ثبات سیاسی کشور، در موضوع فلسطین و محور مقاومت، ریل را مشخص کرده و قطار دولت ها بر این ریل حرکت می کند. مواضع امروز دکتر پزشکیان در مجلس شورای اسلامی در حوزه های مختلف داخلی و خارجی مواضعی اصولی، انقلابی و امید بخش بود.

مجتبی رحماندوست

نماینده مردم تهران، ری، اسلامشهر، شمیرانات و پردیس در مجلس شورای اسلامی./

پایان پیام

  • کد خبر : 381389
کلمات کلیدی
علیرضا خادمی
خبرنگار

علیرضا خادمی

آخرین اخبار