خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1396/08/08 - 19:11
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی
رحیمی:

تغییر کاربری سوله‌های مدیریت بحران از سوی مدیریت سابق شهرداری باید به ماهیت اصلی بازگردانده شود

عضو مجمع نمایندگان استان تهران با هشدار نسبت به اینکه امکانات مدیریت بحران تهران جوابگوی مقابله با بحران‌های گسترده و وسیع نیست، گفت: سوله‌های مدیریت بحران باید به کاربری اصلی خود بازگردند.

علیرضا رحیمی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با بیان اینکه مدیریت بحران شهر تهران با کمبود شدید امکانات مواجه است، گفت: امکاناتی که در شهر تهران به لحاظ مدیریتی تدارک دیده شده جوابگو و تکافوی حجم بالای جمعیت تهران و مقابله با بحران های گسترده و وسیع نیست.



هر گونه حرکت انحرافی، سلیقه ای و تغییر کاربری در ماهیت سوله های مدیریت بحران در مدیریت سابق شهری باید بازگردانده شود



نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه هر گونه حرکت انحرافی، سلیقه ای و تغییر کاربری مدیریت سابق شهری در ماهیت سوله های مدیریت بحران باید بازگردانده شود، تصریح کرد: تغییر کاربری ها باید در جهت منافع شهروندان و در چارچوب اولویت های شهر تهران قرار گیرد که در این رابطه مهمترین اولویت ها حفظ جان و سلامت شهروندان است.



رحیمی یادآور شد: نه تنها سوله های مدیریت بحران بلکه تمامی امکانات و تجهیزاتی که به نوعی به صورت سلیقه ای از سوی شهرداری سابق تهران به سایر مجموعه ها واگذار شده باید بازگردانده شده و در جهت تامین ایمنی و سلامت شهروندان تهرانی قرار گیرد.



تلاش دولت و شهرداری تهران در جهت تامین و توسعه زیرساخت ها برای مقابله با زلزله احتمالی



نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، با یادآوری تلاش دولت و شهرداری تهران در جهت تامین و توسعه زیرساخت ها برای مقابله با زلزله احتمالی، افزود: البته مدیریت بحران با کمبود شدید امکانات، تجهیزات و بودجه مواجه بوده و نیاز است تمامی دستگاه ها همکاری مناسبی را برای تامین نیازمندی های سازمان بحران در شرایط خاص داشته باشند.



مجمع نمایندگان تهران در تلاش برای برگزاری نشست مشترک با سازمان مدیریت بحران استان



عضو مجمع نمایندگان استان تهران با بیان اینکه این مجمع در تلاش برای برگزاری  نشست مشترک با سازمان مدیریت بحران استان هستند، گفت: البته اینجانب نیز جلسه مفصل و مبسوطی را با رییس سازمان مدیریت بحران داشتم و نسبت به وضعیت مدیریت بحران استان بحث و گفت و گو کردیم./



پایان پیام

  • کد خبر : 217020
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار