خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1398/09/30 - 12:05
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی
همتی:

تضمین درآمدزایی ارزی با توسعه زیرساخت‌های حوزه گردشگری سلامت

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه پیشرفت حوزه گردشگری سلامت درآمدزایی بسیار خوبی برای کشور، ایجاد می‌کند، گفت: هماهنگی بین بخشی موجب تقویت زیرساخت‌ها و مانع ورود دلالان به حوزه گردشگری سلامت می‌شود.

احمد همتی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در رابطه با ضرورت اولویت‌دهی به گردشگری سلامت در سال آینده گفت: وضعیت پزشکی ایران در منطقه و جهان بسیار خوب بوده و پزشکان ایرانی در سطح منطقه و جهان از محبوبیت خوبی برخوردار هستند. از طرفی هزینه سلامت در کشور به دلیل وجود برخی شرایط خاص جزء پایین‌ترین هزینه ها است.



ایران یکی از ارزان‌ترین کشورها برای گردشگران سلامت است



نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه هزینه‌های درمانی و بهداشتی در ایران حتی بدون یارانه دولتی نیز نسبت به بسیاری از کشور‌های جهان ارزان‌تر است، اظهار کرد : فرهنگ، مکان‌های مذهبی،تاریخی، طبیعی و تنوع اقلیمی زمینه‌ ورود گردشگر و توریسم درمانی به کشور را فراهم می‌کند.



 این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه امکانات و جاذبه‌های گرشگری ایران باعث می‌شود توریسم سلامت، درمان خودش را با کمترین هزینه و بالاترین کیفیت در ایران پیگیری کند، تصریح کرد: گردشگران سلامت در ایران علاوه بر خدمات درمانی از مواهب طبیعی و جاذبه‌های گردشگری ایران نیز بهره‌مند می‌شود.



نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به پتانسل ایران برای جذب حداکثری توریسیم سلامت در منطقه و جهان، افزود: ایران از پتانسیل بسیار خوبی در این زمینه برخوردار بوده و کشورهای همسایه نیز نشان دادند که از آن استقبال می‌کنند.



هماهنگی بین بخشی موجب تقویت زیرساخت‌های حوزه گردشگری سلامت می‌شود



عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس دهم، با تاکید بر اینکه هماهنگی بین بخشی موجب تقویت زیرساخت‌های حوزه گردشگری سلامت می‌شود، افزود: توریسم سلامت می‌تواند در شرایط نامناسب اقتصادی کشور منابع بسیار زیادی را ایجاد کند. ازطرفی مدیریت خوب و هماهنگی بین بخشی مانع ورود دلالان به این حوزه می‌شود. همچنین  تقویت توریسم درمانی علاوه بر درآمدزای، اشتغال زایی بسیار خوبی برای کشور به همراه خواهد داشت./



پایان پیام

  • کد خبر : 292868
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار