خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1398/11/20 - 14:49
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس:

تشکیل مجلس قوی در گرو مشارکت و آراء بالای مردمی در میدان انتخابات است

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس اعتقاد دارد بدون شک تشکیل مجلس قوی در گرو آراء بالای مردمی در میدان انتخابات است.

علیرضا ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت در خصوص سخنان رهبر معظم انقلاب در راستای تشکیل مجلس قوی از سوی مردم، گفت: بدون شک تشکیل مجلس قوی در گرو آراء بالای مردمی در میدان انتخابات است.



نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مردم باید کاندیداهایی را برای تصدی نمایندگی خود انتخاب کنند که دارای دانش و تخصص باشند، اظهار کرد: به عبارتی وقتی نماینده ای دارای روحیه انقلابی و جهادی باشد و بتواند از دانش خود برای رفع مشکلات کشور بهره ببرد، شاهد شکل گیری مجلسی قوی خواهیم بود.



وی با بیان اینکه قوه مقننه ریل گذاری پیشرفت کشور را انجام می دهد، ادامه داد: بر این اساس وقتی افراد قوی و کارآمد وارد مجلس شورای اسلامی شوند، اهداف عالی را برای آینده کشور در قالب قانون پیش بینی می کنند.



این نماینده مردم در مجلس دهم تصریح کرد: بدون شک باید اذعان کرد مشکلات کشور با دخالت خارجی ها برطرف نمی شود بلکه وقتی قوانین کارآمد و صحیحی تصویب شود، دولت ها نیز موظف خواهند بود تمامی کمبودها و مشکلات را برطرف کنند.



عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امیدواریم مردم با انتخاب آگاهانه و با بصیرت در انتخابات یازدهمین مجلس شورای اسلامی مشارکت حداکثری داشته باشند./



پایان پیام

  • کد خبر : 295289
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار