خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/02/31 - 08:31
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : سیاسی
رضایی با اشاره به دستور محمودعباس درباره توقف هماهنگی با اسرائیل:

تشکیلات خودگردان فلسطین در حال بازیابی حیثیت خود است / صهیونیست‌ها باید هشدار عباس را جدی می گرفتند

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در واکنش به دستور رییس تشکیلات خودگردان فلسطین مبنی بر قطع هماهنگی و همکاری با رژیم صهیونیستی تاکید کرد که اسائیل باید هشدارهای عباس درباره تداوم اقدامات الحاق کرانه باختری به سرزمین های اشغالی را جدی می گرفت.

محمدابراهیم رضایی در گفت‌ وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، درباره دستور رییس تشکیلات خودگردان فلسطین مبنی بر قطع هماهنگی و همکاری با رژیم صهیونیستی گفت: یک هفته پیش تشکیلات خودگردان درباره این که در صورت تداوم اقدامات در حوزه الحاق کرانه باختری به سرزمین های اشغالی تغییری از جانب رژیم صهیونیستی نبیند هشدار داده بود و انتظار می رود مطابق هشدار قبلی عباس لغو تمامی توافقنامه ها با آمریکا و رژیم صهیونیستی قدم بعدی باشد.



نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی در این خصوص تاکید کرد: همه توطئه‌ها و نقشه‌ها برای از بین بردن مسئله فلسطین با مقاومت ملت اصیل آن ها که ریشه در سرزمین خود دارند به شکست انجامیده است و بازگشت تشکیلات خودگران به کنار ملت نیز اتفاق خوب و خوشایندی است.



وی افزود: فلسطینی ها علی رغم همه موانع و با وجود همه سیاست‌های تهاجمی اشغالگران، گام های مطمئنی برای احیای حقوق کامل خود و برچیدن این اشغالگری نفرت انگیز از سرزمین پر برکت خود برداشته اند.



رضایی با بیان اینکه دولت خودگردان فلسطین باید همه توافقات با رژیم اشغالگر اسرائیل و آمریکا را ملغی کند، گفت:دولت‌های آمریکا و اسرائیل را مسئول پیامدهای خطرناک هر اتفاقی هستند.



عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطرنشان کرد: «معامله قرن»  پیش از آغاز شکست خورده است.



به گزارش خبرگزاری خانه ملت،  خبرگزاری آناتولی به نقل از تلویزیون دولتی رژیم صهیونیستی گزارش داده است که دستور توقف فوری هماهنگی با اسرائیل از سوی محمود عباس به فرماندهان دستگاه های امنیتی فلسطین ابلاغ شده است.بر اساس این گزارش عباس به حسین الشیخ عضو کمیته مرکزی جنبش فتح و ماجد فرج رییس دستگاه اطلاعاتی تشکیلات خودگردان که به طور منظم در تماس با رژیم صهیونیستی هستند، دستور داده است که تماس با این رژیم را قطع کنند. محمود عباس یک هفته پیش از این  اعلام کرده بود که در صورت تداوم اقدامات رژیم صهیونیستی برای الحاق کرانه باختری، همه توافق‌ها با این رژیم و آمریکا لغو خواهد شد.



این گزارش همچنین تاکید کرده است که مسئولان رژیم صهیونیستی  و برخی مقام های بین‌المللی تا این لحظه کوشیده اند، عباس را از تصمیم خود برای خروج از توافقنامه های امضا شده با واشنگتن و اسرائیل باز دارند./



پایان پیام

  • کد خبر : 298077
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار