خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1398/07/07 - 11:46
  • زمان مطالعه : 3 دقیقه
سرویس : صحن
رحیمی قرائت کرد؛

تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور

عضو هیات رئیسه مجلس تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری خانه ملت،  علیرضا رحیمیدر نشست علنی امروز (یکشنبه، 7 مهرماه) مجلس شورای اسلامی را به شرح ذیل قرائت کرد:



تذکر نادر قاضی پور به وزیر تعاون و وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی و وزیر راه و شهرسازی در خصوص تسریع در احداث مسکن کارگران به خصوص کارگران ساختمانی، همچنین به رئیس جمهور، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و وزیر دادگستری و وزیر راه و شهرسازی با موضوع صدور دستور رسیدگی خاص به حل مشکلات مسکن مهر به ویژه مسکن مهر، همچنین به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای صدور مجوز در خصوص برگزاری کنسرت و تئاترهای مسئله دار.



تذکر محمدقسیم عثمانی به وزیر بهداشت و درمان آموزش پزشکی درباره تسریع در آغاز عملیات اجرایی بیمارستان 250 تختخوابی بوکان، همچنین به وزیر راه و شهرسازی در خصوص عملیات اجرایی باند دوم بوکان به میاندوآب و جاده بوکان به سقز.



تذکر علاءالدین بروجردی به وزیر نیرو درباره تسریع در تکمیل لایروبی رودخانه ها با هدف جلوگیری از تکرار حوادث تلخ سیل سال گذشته در کشور.



تذکر سیده فاطمه ذوالقدر و 5 نفر از نمایندگان تهران به رئیس جمهور با هدف تسریع در رسیدگی حق بیمه جانبازان و ایثارگران.



تذکر سیدمهدی مقدسی به رئیس جمهور با موضوع تسریع در تعیین تکلیف سهامداران عمده شرکت های هپکو و آذرآب و همچنین پرداخت حقوق معوقه کارگران.



تذکر سیده فاطمه ذوالقدر و 5 نفر از نمایندگان خانم تهران به وزیر علوم درباره لزوم توجه به جذب نیروهای حق التدریس و حقوق های پرداختی در دانشگاه آزاد اسلامی.



تذکر سیدهادی بهادری به وزیر آموزش و پرورش درباره لزوم جذب نیروهای نهضتی یک دوره ای به مشاور دو دوره ای ها.



تذکر محمدرضا پور ابراهیمی داورانی وزیر نیرو درباره تسریع در عقد قرارداد آب شرب کرمان از منابع آبی انتقال خلیج فارس.



تذکر سیده فاطمه ذوالقدر و 5 نفر از نمایندگان تهران به وزیر میراث فرهنگی و گردشگری درباره لزوم توجه ویژه به آثار تاریخی استان تهران و ثبت ملی آن ها.



تذکر محمدرضا پور ابراهیمی داورانی به وزیر راه و شهرسازی؛ لزوم دستور پیگیری خط آهن کرمان- یزد.



تذکر طیبه سیاوشی شاه عنایتی نماینده تهران و 21 نماینده دیگر به وزیر دادگستری: ممانعت جدی از خشکاندن درختان باغ قدیمی به وسعت 20 هزار متر با توجه به سفارشات مؤکد مقام معظم رهبری در چیذر شمیران.



تذکر جواد کاظم نسب الباجی نماینده اهواز به وزیر دفاع: علت عدم نصب پل شناور یکی از بخش های شهرستان کارون.



تذکر سیدجواد حسینی کیا نماینده سنقر به وزیر کشاورزی: لزوم اقدام فوری برای حل مشکل گوجه کاران استان کرمانشاه و تذکر به رئیس جمهور: علت عدم آغاز عملیات اجرایی آزادراه همدان-سنقر-کرمانشاه.



تذکر سیدحمیدرضا کاظمی نماینده پلدختر به وزیر کشاورزی: لزوم پیگیری جدی در خصوص پرداخت خسارت به کشاورزان سیل زده در سیل فروردین 98 شهرستان پلدختر و معمولان و تذکر به وزیر راه: درخواست بخشودگی عوارضی خرم آباد-پل زال برای ساکنین حاشیه آزادراه و تذکر درباره اینکه هنوز پس از گذشت 6 ماه از سیل، جاده اصلی خاکی است و علیرغم کلنگ زنی فعالیتی آغاز نشده است.



تذکر سیده فاطمه حسینی نماینده تهران به همراه 13 نماینده دیگر به رئیس جمهور: ضرورت اقدام عاجل جهت برخورد و ممانعت از قطع هزاران درخت برای تعریض جاده یاسوج-سیسخت.



تذکر هادی قوامی نماینده اسفراین به همراه 14 نماینده به وزیر اقتصاد: ساماندهی و برنامه ریزی در بازار پایه فرابورس و جلوگیری از کاهش شدید ارزش سهام داران خرد.



تذکر نادر قاضی پور و علیرضا محجوب و سهیلا جلودار زاده به رئیس جمهور و وزرای کشاورزی و صنعت: تسریع در تعیین قیمت پایه خرید گوجه فرنگی، انگور و سیب درختی./



پایان پیام

  • کد خبر : 288796
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار