خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1397/12/21 - 14:34
  • زمان مطالعه : 4 دقیقه
سرویس : صحن

تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور

عضو هیات رئیسه مجلس تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

تذکر زهرا سعیدی مبارکه نماینده مردم مبارکه به رئیس جمهور: ضرورت تجدیدنظر در سیاست های سازمان برنامه و بودجه در خصوص نسبت تاثیرگذاری ها و تقسیم سهم آلایندگی موضوع جزء 3 بند ب ماده 6 قانون برنامه ششم توسعه فرمول اعلام شده باعث ضرر و زیان برای مناطق دارای صنایع آلاینده زیاد می باشد.



تذکر کوروش کرم پور حقیقی نماینده مردم فیروزآباد، فراشبند، قیر، کارزین به روحانی: در توزیع و تخصیص اعتبارات شروع پروژه های ملی، اتمام پروژه های نیمه تمام و توجه به اولویت های مناطق چرا استان فارس فراموش شده است؟



تذکر اسدالله عباسی نماینده مردم رودسر، املش به وزیر صنعت، معدن و تجارت: دستور رسیدگی فوری در خصوص فعالیت های کارخانه سیمان و تخریب راههای روستایی رحیم آباد و زیار و ملکوت و جبران خسارت وارده.



تذکر محمود بهمنی نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان به وزیر راه و شهرسازی: حدود 100 متر پل نظرآباد به مدت یکسال نیمه کاره رها شده و تاکنون تلفات، مرگ و میر و تصادفات متعدد به وقوع پیوسته است، آیا فکر نمی کنید وقت آن رسیده که قدری به فکر اصلاح امور و جان مردم باشید.



تذکر حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار به وزیر اقتصاد و دارایی: ضرورت رسیدگی به وضعیت نابسامان مدیریت بیمه ایران و جلوگیری از انباشت زیان رو به رشد این شرکت.



همچنین وی در تذکر به وزیر جهاد کشاورزی: به چه دلیل شرکت پشتیبانی تولید گوشت گرم یارانه ای متناسب با جمعیت و میزان توزیع در مراکز استان ها در شهرستان های شاهین شهر و برخوار توزیع نمی شود.



تذکر سیدتقی کبیری نماینده مردم خوی، چایپاره به وزیر صنعت، معدن و تجارت: چرا اقدام جدی برای جلوگیری از آلودگی های معدن کاران شهرستان چایپاره صورت نمی گیرد.



تذکر علی وقف چی نماینده مردم زنجان، طارم به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات: تسریع در تعیین تکلیف وضعیت نابسامان تلفن ثابت و همراه و شبکه های اینترنتی زنجان و طارم و همچنین تذکر به وزیر آموزش و پرورش: اقدام جدی و عملی برای پرداخت حقوق قراردادی ها، حمایتی ها و مطالبات فرهنگیان.



همچنین تذکر وی به وزیر نیرو: اجرای مصوبه حق مناطق عملیاتی کانیان آب و فاضلاب روستایی و شهری خوی و چایپاره.



همچنین وی در تذکر به وزیر اقتصاد و دارایی: تعلل و عدم اقدام جدی و به موقع بانک ها در اعطای تسهیلات برای واحدهای تولیدی



تذکر سیدمحمدباقر عبادی نماینده مردم بیرجند، درمیان و چهارنفر از همکارانش به رئیس جمهور: در سخنان اخیر شما در گیلان اولویت راه آهن کشور بیان شده چرا حتی یک طرح در شرق کشور قرار نداشته و چرا این مطلب را زودتر برای ملت شفاف سازی نکردید.



تذکر سیدراضی نوری نماینده مردم شوش به روحانی: تسریع در راه اندازی انجام زیرگذر شوش- دانیال و تذکر به میراث فرهنگی کشور در جهت شتاب در حل مشکل.



تذکر سیدحمیدرضا کاظمی نماینده مردم پلدختر به وزیر نیرو: بی توجهی به حقآبه پائین دست معشوره مانند پلدختر، معمولان و دوره چگینی و عدم توجه به مسائل زیست محیطی و مشکلات اجتماعی.



همچنین وی در تذکر به وزیر صنعت، معدن و تجارت: علت تعطیلی پروژه آهک هیدراتی پلدختر در سال 1395 کلنگ زنی شده و کم توجهی مسئولین مربوطه در راه اندازی این پروژه به عنوان مطالبه جدی مردم این منطقه



تذکر نصرالله پژمانفر نماینده مردم مشهد و کلات به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: علت عدم نظارت بر محتوای فیلم های تبلیغاتی منتشر شده در فضای مجازی و سرویس های اشتراک ویدیو تبلیغات سخیف و خلاف شئونات که در سایت آپارات منتشر شده است، چیست؟



همچنین وی در تذکر به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی: لزوم جلوگیری از تعطیلی بخش های ارتوپدی و ارولوژی و جراحی عروق بیمارستان قائن با توجه به در پیش بودن تعطیلات نوروز و حجم بالای زائر به مشهد مقدس علی الخصوص در این ایام که توسعه هرچه بیشتر زیر ساخت های بهداشتی و درمانی در مشهد مقدس را الزامی می کند.



تذکر ذبیح الله نیک فر لیالستانی نماینده مردم لاهیجان به وزیر صنعت، معدن و تجارت: چرا شرکت هیدرو در ساخت راه های اختصاصی کارخانه سیمان سبز گیلان در بخش دیلمان را به اتمام نمی رساند.  



تذکر محسن کوهکن ریزی نماینده مردم لنجان به روحانی: ضرورت تجدیدنظر در سیاست اعلامی سازمان برنامه و بودجه در خصوص نسبت تاثیرگذاریها و تقسیم سهم آلایندگی جزء 3 بند (ب) ماده 6 قانون برنامه ششم فرمول اعلام شده اسباب بدبینی ساکنان مناطق دارای صنایع آلاینده را فراهم کرده است./



پایان پیام

  • کد خبر : 276099
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار