خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1398/11/20 - 13:44
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
وحدتی هلان:

تخریب کنندگان در رقابت‌های انتخاباتی کارنامه قابل قبولی برای ارائه ندارند

عضو فراکسیون مستقلین ولایی مجلس مهم ترین آسیب رفتارهای تخریبی در جریان رقابت‌های انتخاباتی را از دست رفتن اعتماد عمومی عنوان کرد.

محمد وحدتی هلان در گفت‌ وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، درباره لزوم رعایت اخلاق در رقابت های انتخاباتی گفت: نامزدهای انتخابات مجلس در جریان تبلیغات انتخاباتی به دلیل اعتقاد و التزام به دین اسلام باید به اصول اخلاقی پایبند بوده و از هرگونه بداخلاقی بپرهیزند.



نماینده مردم بستان آباد در مجلس شورای اسلامی خطاب به نامزدها  با بیان اینکه همگان باید از تخریب، دروغگویی و تهمت به دیگر رقبا بپرهیزند افزود: کاندیداها نباید وارد بازی هایی شوند که نتیجه ای جز آسیب رساندن به اعتماد عمومی نخواهد داشت.



وی با تاکید بر رعایت اخلاق مورد تایید جامعه اسلامی از سوی نامزدها ادامه داد: اگر نامزدی توانمندی و توانایی لازم را داشته و همچنین کارنامه و برنامه ای برای عرضه و ارائه داشته باشد به طور قطع به سمت فرافکنی و توهین و بد اخلاقی نخواهد رفت.



وحدتی با بیان اینکه تخریب کنندگان کارنامه قابل قبولی برای ارائه ندارند تاکید کرد: این افراد نه تنها کارنامه نداشته بلکه برنامه ای هم برای آینده ندارند و تنها به دنبال در اختیار گرفتن کرسی های مجلس برای اهداف شخصی و گروهی هستند.



این نماینده مردم در مجلس دهم مردم را دارای آگاهی سیاسی بالا توصیف کرد و گفت: مردم به خوبی قدرت آنالیز و تشخیص رفتار نامزدهای انتخاباتی را دارند به طوریکه در عمل شاهد خواهید بود چه گروهی رای مردمی را کسب خواهند کرد بنابراین تخریب گران بیش از تخریب رقبا خودشان را تخریب می کنند.



عضو فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رفتارهای تخریبی ابعاد متفاوتی دارد، گفت: در اقدامات تخریبی نه تنها نامزدها بلکه در مواردی عملکرد مجلس و دولت و سایر نهادها زیر سوال می رود که این موضوع آسیب جدی متوجه کشور در سطح کلان خواهد کرد./



پایان پیام

  • کد خبر : 295279
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار