خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/03/19 - 13:52
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
فیاضی:

تامین امکانات و نیروی انسانی حوزه بهداشت و درمان نور و محمودآباد مبتنی‌بر عدالت نیست

نماینده نور و محمود‌آباد در مجلس دوازدهم، نحوه تامین امکانات و نیروی انسانی حوزه بهداشت و درمان این منطقه را ناعادلانه دانست و افزود: ما در حال پیگیری هستیم تا هم امکانات و تجهیزات برای مراکز درمانی و هم نیروی متخصص متناسب با نیاز این منطقه تامین شود.

عبدالوحید فیاضی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در بیان بخشی از مشکلات حوزه بهداشت و درمان حوزه انتخابیه خود، گفت: این منطقه در بخش بهداشت و درمان به نسبت سایر مناطق از وضعیت مطلوبی برخوردار نیست و عدالت در این زمینه برقرار نشده است چراکه اگر این امر محقق می‌شد در شرایط کنونی شاهد این میزان کم و کاستی در این حوزه نبودیم.

نماینده مردم نور و محمود‌آباد در مجلس دوازدهم، تصریح کرد: هم‌اکنون در نور و محمودآباد 2 دو بیمارستان داریم که از وضعیت مطلوبی برخوردار نیستند کمااینکه بیمارستان نور پنجاه سال قبل احداث شده است. همچنین بیمارستان محمودآباد دارای کمترین میزان امکانات و تجهیزات پزشکی است که این موضوع باعث بروز مشکلات جدی برای مردم این منطقه شده است.

وی یادآور شد: کمبود نیروی انسانی متخصص اعم از پزشکان و پرستاران از دیگر چالش‌های موجود در حوزه بهداشت و درمان این منطقه است و این جای تعجب دارد وقتی پزشکان متخصص و کادر درمان حاضر نیستند در این مناطق زیبا و خوش آب وهوا فعالیت کنند پس در چه مناطقی فعالیت می‌کنند؟

این نماینده مردم در مجلس دوازدهم، تاکید کرد: ما در حال پیگیری هستیم تا هم امکانات و تجهیزات برای مراکز درمانی و هم نیروی متخصص متناسب با نیاز این منطقه تامین شود./

پایان پیام

  • کد خبر : 379264
مرضیه جلیلی
خبرنگار

مرضیه جلیلی

آخرین اخبار