خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/06/26 - 16:54
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
چنارانی:

تاثیر آمریکا در ترغیب کشورهای منطقه برای برقراری رابطه با اسراییل مشهود است

نماینده مردم نیشابور در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: برنامه های  آمریکا و رژیم صهیونیستی از یکدیگر جدا نبوده و تاثیر آمریکا در ایجاد روابط کشورهای عربی با اسراییل کاملا مشهود است.

هاجر چنارانی نماینده مردم نیشابور و فیروزه در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت،   در خصوص عادی سازی روابط بحرین با رژیم صهیونیستی ضمن محکومیت این اقدام بحرین گفت: در جمهوری اسلامی ایران چشم اندازی برای خود تا سال 1404 تعریف و در آن ترسیم کردیم که ایران از همه  نظر قطب برتر خاورمیانه باشد که این رفتار بحرین می تواند در چشم انداز ما تاثیر منفی داشته باشد.



وی بیان کرد: چنانچه به دنبال قطب برتر شدن در منطقه هستیم، مسئولین باید به این موضوع توجه داشته باشند رفتار کشورهایی مثل بحرین و برخی از کشورهای عربی که به سمت اسراییل می روند ما را از اهداف مان دور می‌کند. ما با توجه به ارزش ها، اصول اولیه انقلاب مان و فرمایشات امام راحل این گونه روابط را محکوم می کنیم.



نماینده مردم نیشابور و فیروزه در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی  تاکید کرد: ما در رقابت های ورزشی هم، اسراییل را به رسمیت نمی‌شناسیم، قطعا رفتار کشورهایی که روابط شان را با اسراییل عادی کردند بر سیاست های خارجی شان با ایران سایه افکندند. 



چنارانی در خصوص تاثیر آمریکا در ترغیب گسترش روابط کشورهای منطقه با رژیم صهیونیستی عنوان کرد:  استکبار جهانی همان استکبار بزرگی که از ابتدا در چشم انداز ما نیز بوده است. قطعا برنامه های  آمریکا و رژیم صهیونیستی از یکدیگر جدا نبوده و تاثیر آمریکا در ایجاد روابط کشورهای عربی با اسراییل کاملا مشهود است./



پایان پیام

  • کد خبر : 304763
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار