خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1398/10/02 - 17:07
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی
ترکی در تشریح نشست کمیسیون بهداشت و درمان مجلس مطرح کرد:

بررسی اعتبارات درمانی ارتش جمهوری اسلامی ایران در لایحه بودجه 99

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، از بررسی اعتبارات درمانی ارتش جمهوری اسلامی ایران در لایحه بودجه سال 99 در نشست امروز کمیسیون متبوع خود خبر داد.

اکبر ترکی در گفت‌و‌گو با خبرگزاری خانه ملت، در تشریح دستورکار امروز (دوشنبه 2 دی ماه) کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، از حضور دریادار حبیب‌الله سیاری معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران و  دریادار مصطفی مداح رئیس اداره بهداشت و درمان ارتش خبر داد و گفت:  جلسه امروز کمیسیون بهداشت و درمان مجلس درخصوص اعتبارات درمانی ارتش بود که ابعاد مختلف آن مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.



نماینده مردم فریدن، فریدونشهر و چادگان در مجلس دهم، با بیان اینکه مراکز درمانی و بیمارستان‌های ارتش خدمات بسیار زیادی به پرسنل خود و مردم شهرها و شهرستان‌های مرزی ارائه می‌کند، اظهار کرد: بیمارستان صحرایی ارتش در حوادث غیر مترقبه اخیر ضمن حضور به موقع در محل حادثه، خدمات بسیار خوبی را به آسیب دیدگان ارائه کرد.  



این نماینده مردم در مجلس دهم، با اشاره به اینکه ماموریت اصلی ارتش حفظ امنیت و مرزداری بوده و باید بیمارستان‌های سیار، مجهز و آماده‌ای در مرزها داشته باشد، تصریح کرد: ارتش در بیمارستان‌های دانشگاهی خود در حال تربیت دستیار و رزیدنت تخصصی بوده و درقبال آن هیچ مبلغی هم از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دریافت نمی‌کند، از این رو مسئولان ارتش با حضور در کمیسیون بهداشت به دنبال قانع کردن اعضای کمیسیون تلفیق برای افزایش ردیف بودجه این حوزه بودند.



بیشتر بخوانید:





سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی،گفت: بررسی تبصره‌های ارجاعی، پیشنهاد نمایندگان و جمع بندی بودجه ۱۳۹۹ کل کشور در دستور کار دوم کمیسیون بهداشت و درمان مجلس بود که  پس از بررسی و گفت‌و‌گو مصوبات کلی در چند بند تصویب شده و به عنوان پیشنهاد به کمیسیون تلفیق فرستاده می‌شود تا وضعیت بهتری را در حوزه بهداشت ودرمان کشور شاهد باشیم. /



پایان پیام

  • کد خبر : 293041
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار