خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/06/27 - 18:58
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : اجتماعی
نقدعلی در تشریح نشست امروز کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس:

بررسی ابهامات شورای نگهبان به طرح اصلاح قانون مجازات قاچاق اسلحه/ کلیات طرح فهرست احکام نامعتبر در حوزه تجارت تصویب شد

نایب رئیس کمیسیون قضایی مجلس از بررسی ابهامات شورای نگهبان به طرح اصلاح قانون مجازات قاچاق اسلحه و تصویب کلیات طرح فهرست احکام نامعتبر در حوزه تجارت در نشست امروز این کمیسیون خبر داد.

محمدتقی نقدعلی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در تشریح نشست امروز ( سه شنبه، 27 شهریورماه ) کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس از بررسی طرح یک فوریتی اصلاح قانون مجازات قاچاق اسلحه و مهمات و دارندگان سلاح و مهمات غیرمجاز (اعاده شده از شورای نگهبان(2)) با حضور مسئولانی از وزارت دفاع، اطلاعات و کارشناسان مرکز پژوهش های مجلس خبر داد و گفت: دو ابهام  شورای نگهبان به طرح اصلاح قانون مجازت قاچاق اسلحه در نشست امروز بررسی شد.

وی افزود: یکی از ابهامات در مورد سلاح جدید پی سی پی و مهلت مشخص شده برای تحویل سلاح های غیرمجاز و همچنین دیگری پیرامون مجازات میزان و کمیت مواد شیمیایی بود که مقرر شد این ابهامات مجددا در کمیته تخصصی مورد بررسی قرار گیرد.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس دوازدهم با اشاره به بررسی طرح فهرست احکام نامعتبر در حوزه تجارت، گفت: این طرح از مجلس قبل در دستور کار کمیسیون قرار داشت که کلیات آن در نشست امروز تصویب و جزئیات آن برای بررسی کارشناسی به کمیته تخصصی ارجاع شد./

پایان پیام

  • کد خبر : 383598
گل زری  فرخنده بخش
خبرنگار

گل زری فرخنده بخش

آخرین اخبار