خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/09/29 - 12:22
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : صحن
نخعی در تذکر شفاهی؛

بخش زیادی از بار سنگین تامین امنیت در مرزهای شرقی کشور بر دوش رزمندگان و ارتشیان غیور است

نماینده مردم نهبندان در مجلس شورای اسلامی ضمن تسلیت شهادت 3 تن از نیروهای زمینی ارتش در نهبندان، گفت: به هر حال بخش زیادی از بار سنگین تامین امنیت در مرزهای شرقی کشور بر دوش رزمندگان و ارتشیان غیور بوده که برایشان آرزوی توفیق داریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت،  مصطفی نخعی در نشست علنی امروز (چهارشنبه، 29 آذرماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکری گفت: همان طور که رئیس مجلس شورای اسلامی اشاره کردند و از ایشان تشکر می کنیم، دیروز در جریان تمرین صحرایی نیروهای تیپ 188 زرهی نیروی زمینی ارتش در شهرستان نهبندان، متاسفانه حادثه ای رخ داد که منجر به شهادت 3 تن از عزیزان ارتش و مجروحیت 8 تن از آنان شد.



نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی افزود: بنده به نوبه خودم شهادت این عزیزان را به خانواده ها و بازماندگان محترم این شهیدان مظلوم و خانواده بزرگ ارتش جمهوری اسلامی ایران تسلیت و تبریک عرض می کنم. همچنین برای مجروحان این حادثه شفای عاجل از درگاه خداوند متعال را دارم.



وی افزود: به هر حال بخش زیادی از بار سنگین تامین امنیت در مرزهای شرقی کشور بر دوش رزمندگان و ارتشیان غیور بوده که برایشان آرزوی توفیق داریم./



پایان پیام

  • کد خبر : 373397
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار