خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/03/03 - 16:03
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
سلیمانی با اشاره به سالروز آزادسازی خرمشهر:

ایرانیان غیرت خود را در آزادسازی خرمشهر به جهانیان ثابت کردند

نماینده مردم کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس دهم گفت: ایران و ایرانی در آزادسازی خرمشهر غیرت خود را به جهانیان ثابت کرد و نشان داد که در برابر متجاوزان همواره با سلاح ایمان و مشت‌های گره کرده می‌ایستد تا به پیروزی برسد.

حسن سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر، اظهار داشت: سوم خرداد ماه در تقویم رسمی کشور ما با عنوان روز مقاومت، ایثار و پیروزی نامگذاری شده که تجلی ربانی رهروان نور است.



نماینده مردم کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت آزادسازی خرمشهر، بیان کرد: سوم خرداد روز فتح ارزش هاست، ارزش‌هایی که برای تثبیت آن جان‌های گرانبهایی نثار شد.



وی افزود: ایران و ایرانی در آزادسازی خرمشهر غیرت خود را به جهانیان ثابت کرد و نشان داد که در برابر متجاوزان همواره با سلاح ایمان و مشت‌های گره کرده می‌ایستد تا به پیروزی برسد.



سلیمانی ادامه داد: در این روز تاریخی و سرنوشت‌ساز ‌دلیرمردان و شیرزنان ایران اسلامی همگام و یکپارچه و با اتکا به خداوند سبحان و اراده قلبی خود، به مقابله جانانه با دشمنان تا بن دندان مسلح و حامیان غربی‌شان پرداختند و تابلوی اقتدار و ظلم ستیزی این مرز و بوم را در معرض دید جهانیان به تصویر کشیدند.



عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی در پایان سوم خرداد ماه، روز مقاومت، ایثار و پیروزی را تبریک گفت./



پایان پیام

  • کد خبر : 298180
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار