خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/04/20 - 13:18
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
رحیمی دشتلوئی مطرح کرد:

ایجاد رشته‌های مهارتی برای دانش آموزان دارای معلولیت/ مهارت آموزی روند آموزش را سهل الوصول می‌کند

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مهارت محور بودن آموزش‌ها، روند یادگیری و رسیدن به بازار کار را ممکن می‌کند، گفت: با توجه به استعداد سرشار ذهنی و توانمندی برخی از معلولان عزیز با آموزش مهارتهای حرفه ای به آنها زمینه خود اشتغالی آنان را می توان فراهم کرد.

رحیمی

رمضان رحیمی دشتلوئی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در مورد ایجاد 80 رشته مهارتی برای دانش آموزان استثنایی، گفت: ایجاد رشته‌های مهارتی برای دانش آموزان استثنایی با همکاری سازمان فنی و حرفه در چهارچوب تفاهم نامه و سایر قراردادها  قابل انجام است .

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مهارت‌های آموزشی توسط معلمان کارآزموده ممکن خواهد بود، افزود: این مهارت‌ها توسط مربیان خبره و دلسوز آموزش دیده از آموزش و پرورش و سازمان فنی و حرفه‌ای کشور قابل آموزش به فراگیران است .

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مهارت محور بودن آموزش‌ها، روند یادگیری و رسیدن به بازار کار را ممکن می‌کند، اظهار داشت: با توجه به استعداد سرشار ذهنی و توانمندی برخی از معلولان عزیز با آموزش مهارت‌های حرفه‌ای به آنها زمینه خود اشتغالی آنان را می‌توان فراهم کرد.

این نماینده مردم در مجلس دوازدهم با بیان اینکه ایجاد مهارت، می‌تواند توانمند سازی معلولان را ممکن کند، اظهار داشت: برخی از دانش آموزان استثنایی با نیاز ویژه در مدارس مشغول به تحصیل هستند که دارای استعداد مهارتی مختلف هستند که با آموزش رشته‌های مهارتی استعداد آنها شکوفا می‌شود و در مسیر رشد و شکوفایی و امید بیشتر به زندگی قرار می گیرند./

پایان پیام

  • کد خبر : 380430
کلمات کلیدی
محبوبه اشرفی پیمان
خبرنگار

محبوبه اشرفی پیمان