خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/10/30 - 17:40
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی
بابایی کارنامی خبر داد:

ایثارگران بدون نیاز به شرکت در آزمون استخدامی تبدیل وضعیت می‌شوند

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس یازدهم، از تصویب طرح استفساریه ماده 21 قانون جامع ایثارگران بند (ذ) ماده 87 قانون برنامه ششم توسعه خبر داد که در پی آن ایثارگران بدون تشریفات اداری و برگزاری آزمون تبدیل وضعیت خواهند شد.

علی بابایی کارنامی در گفت‌ و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در بیان دستورکار نشست امروز )سه‌شنبه 30دی ماه( کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، گفت: در این نشست طرح بیمه کارگزاران کشاورزی اعاده شده از شورای نگهبان که به تعیین تکلیف استخدام بیش از 4 هزار نفر از نیروهای ناظر صندوق بیمه کشاورزی و عشایر می‌پردازد اصلاح شده و به تصویب رسید.



تصویب طرح استفساریه ماده 21 قانون جامع ایثارگران بند (ذ) ماده 87 قانون برنامه ششم توسعه



نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: طرح استفساریه ماده 21 قانون جامع ایثارگران بند (ذ) ماده 87 قانون برنامه ششم توسعه نیز که به تعیین تکلیف نیروهای شرکتی و قراردادی به پیمانی بدون تشریفات اداری و برگزاری آزمون می‌پردازد در این نشست بررسی شده و به تصویب رسید.



وی تصریح کرد: بر اساس این مصوبه افرادی که در طول برنامه چهارم، پنجم و ششم توسعه در قالب شرکتی و قراردادی جذب شده‌اند به صورت پیمانی و رسمی تبدیل وضعیت خواهند شد.



تصویب کلیات طرح پایدارسازی درآمد سازمان تامین اجتماعی



این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: کلیات طرح پایدارسازی درآمد سازمان تامین اجتماعی از دیگر موضوعاتی بود که در دستورکار نشست امروز قرار داشت و کلیات آن به تصویب رسید.



سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: در این نشست رییس سازمان تامین اجتماعی و معاونانش و نمایندگانی از سازمان اداری و استخدامی کشور و مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی حضور داشتند./



پایان پیام

  • کد خبر : 312433
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار