خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1398/05/27 - 12:20
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : صحن
خدری در تذکر شفاهی:

انتقاد از عملکرد ناجا در رسیدگی به مسائل کانتینرهای عبوری از مبادی قانونی

عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: ناجا در جریان برخورد با قاچاق کالا، کانتینر کالاهایی که از مبادی قانونی عبور کرده اند را به اشتباه توقیف و پس از مدتی با حکم تبرئه آزاد می کند، این فرآیند باید اصلاح شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، عبدالحمید خدری در نشست علنی امروز (یکشنبه، 27 مردادماه) مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی ضمن تبریک به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن گفت: با توجه به قدمت بندر بوشهر در ترانزیت کالا از دریا می بایست پروژه راه آهن بوشهر- شیراز جهت رونق اقتصاد منطقه بوشهر مورد توجه قرار گیرد.



نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با توجه به کاهش شدید سفره های زیرزمینی در بوشهر و ظرفیت عظیم آب دریا با کمک استاندار و مسئولان منطقه اقدامی در جهت شیرین سازی آب انجام گرفته اما اختصاص اعتبار برای قطع وابستگی بوشهر به شهرهای اطراف در این زمینه ضروری است.



وی افزود: تعدادی از نمایندگان اخیرا با سفر به بوشهر در مورد موضوع قاچاق کالا، بررسی هایی انجام و با مسئولان اتاق بازرگانی دیدار کردند، متاسفانه کالاهایی در بوشهر از مبادی قانونی عبور می کند و 50 کیلومتر آن طرف تر نیروی انتظامی کانتینر حمل این کالا را توقیف می کند.



عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این کالا چند ماه در تعزیرات توقیف و در نهایت حکم تبرئه برای آن صادر می شود، این شرایط موجب رساندن ضرر و زیان بسیار به افراد شده است بنابراین ضمن درخواست از کمیسیون قضائی برای اصلاح قانون مبارزه با قاچاق کالا در این خصوص نیز باید اصلاحاتی صورت گیرد./



پایان پیام 



 

  • کد خبر : 286680
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار