خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1398/11/19 - 09:35
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
محجوب:

انتخابات باید همدلی را افزایش دهد

عضو فراکسیون امید مجلس گفت: در انتخابات که محل رقابت است، ابتدا باید سلامت رقابت در انتخابات را تامین کنیم و همین امر موجب همدلی می‌شود.

علیرضا محجوب در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص اقداماتی که باید برای قوی شدن کشور انجام شود، اظهار داشت: برای قوی شدن کشور، سخت ترین برنامه‌هایی که باید انجام شود، اقدامات در حوزه سیاسی است.



عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی بیان کرد: برای رسیدن به قدرت، وحدت و یکپارچگی نیازمند همدلی هستیم و در مباحث سیاسی همدل شدن در ابعاد سیاسی دشوار است، امیدواریم این موضوع مهم از لفظ به عمل و از شعار به اجرا درآید.



وی با بیان اینکه نیاز اصلی کشور تحقق همدلی است، افزود: راهکار برای ایجاد قدرت، وحدت و یکپارچگی در بخش سیاسی حرکت در مسیر رسیدن به همدلی است.



محجوب با بیان اینکه ممکن است اعتماد مردم به برخی مجریان ضعیف شده باشد و باید تلشا کنیم تا این اعتماد احیا و بازسازی شود تا سرمایه زیادی را از دست ندهیم.



نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در عرصه تبلیغات انتخاباتی نیز می‌توان اقداماتی را انجام داد که منجر به تضعیف کشور نشود، گفت: یکی از مهمترین اقداماتی که می‌توان انجام داد این است که علیه همدیگر نباید تبلیغ نکنیم وفقط زشتی‌ها را نبینیم بلکه باید بر زیبایی‌ها تمرکز کنیم و در این راستا حرکت کنیم که البته کار دشواری است.



عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در انتخابات باید همدلی را افزایش داد، گفت: در انتخابات که محل رقابت است، ابتدا باید سلامت رقابت در انتخابات را تامین کنیم و همین امر موجب همدلی می‌شود اما اگر رقابت تخریبی و شکننده باشد، نتیجه منفی به دنبال خواهد داشت./



پایان پیام

  • کد خبر : 295198
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار