خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/01/02 - 12:49
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
/سال جهش تولید/

امیرحسنخانی:دولت برای تحقق جهش تولید لایحه دو فوریتی ارائه کند

عضو هیات رئیسه کمیسیون اصل 90 مجلس تاکید دارد دولت باید لایحه دو فوریتی برای بهبود شرایط کسب و کار در راستای جهش تولید ارائه دهد.

محمدرضا امیرحسنخانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری 10 سال متوالی مباحث اقتصادی را مدنظر قرارداده و به عنوان شعار سال انتخاب می کنند، گفت: اینکه مقام معظم رهبری در سال های اخیر مباحث اقتصادی را برای شعار سال بر می گزینند حاکی از ان است که ما هنوز نتوانستیم در حوزه اقتصادی درست عمل کرده و منویات ایشان را محقق کنیم که این ایراد به مجلس و دولت بر می گردد.



نماینده مردم فردوس، سرایان، طبس و بشرویه در مجلس دهم شورای اسلامی تاکید کرد: نباید به خودمان ببالیم و تصور کنیم در حوزه رونق تولید درست عمل کردیم چرا که اگر تولید رونق چیدا کرده بود امروز شاهد جهش تولید هم بودیم، با این حال امسال باید برای جهش تولید کار بزرگ و ارزنده ای انجام دهیم.



وی ادامه داد: در بحث تولید و ایجاد کسب و کار جدید ایراداتی وارد است که باید هر چه زودتر برطرف شود و به نظر می رسد با ارائه لایحه دو فوریتی یا حداقل یک فوریتی موانع تولید که بیشتر در حوزه صدور مجوزها است برداشته شود.



این نمایند مجلس اظهار داشت: از سوی دیگر برخی تصور می کنند تولید صرفا در کشاورزی تعریف می شود در حالی که در حوزه خدمات و ایجاد کسب و کارهای اینترنتی و نو می توان جهش تولید را رقم زد اما بسیاری از مسئولین مربوطه اطلاعاتی از کسب و کار اینترنتی ندارد و در کل مجوزی برای این شغل ها وجود ندارد.



عضو هیات رئیسه کمیسیون اصل 90 با اشاره به بحران کرونا در جهان گفت: البته باید واقع بین بود، ویروس کرونا باعث رکود اقتصادی در کل جهان شده است و بسیاری از کسب و کارها را به تعطیلی کشانده، با توجه به این واقعیت باید در مسیر جهش تولید گام برداشت./



پایان پیام

  • کد خبر : 296222
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار