خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1398/11/07 - 17:59
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
سلیمانی:

امکانات پزشکی در استان کرمانشاه عادلانه توزیع شده است

نماینده مردم کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس گفت: 3 دستگاه سی.تی.اسکن به شهرستان‌های غرب استان کرمانشاه تحویل داده شد اما هنوز شهرستان‌های شرق استان کرمانشاه به 6 آمبولانس دیگر نیاز دارند.

حسن سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص اختصاص سه دستگاه سی.تی.اسکن به شهرستان‌های کنگاور، صحنه و هرسین، اظهار داشت: از وزیر بهداشت و معاونین مربوطه به خصوص دکتر همتی معاون امورمجلس و تقوی نژاد مسئول امور پشتیبانی وزارتخانه و یوسفی از اعضای هیات امنا تشکر می‌کنم که سی.تی.اسکن‌های کنگاور، صحنه و هرسین را تامین کردند و تحویل دادند.



نماینده مردم کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: نیازمندی‌های درمانی که مربوط به تصویربرداری از بیماران بوده تامین شده و این افتحاری برای وزارت بهداشت است زیرا موجب رضایت مردم شده است. از ریاست محترم هر سه بیمارستان و هر سه شبکه بهداشت کنگاور، صحنه و هرسین تشکر می‌کنم. همچنین از مرادی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان و سایر مسئولانی که تلاش کردند تا منابع مالی را تامین کنند، سپاسگزاری می‌کنم.



وی افزود: به همت وزیر پیشین و وزیر فعلی بهداشت و درمان از نظر تجهیزات تصویربرداری در استان کرمانشاه، امکانات پزشکی با عدالت توزیع شده است، اکنون شرایط مناسب به وجود آمده و امکانات در دسترس قرار دارد.



سلیمانی با بیان اینکه امکانات پزشکی متناسب با طرح تحول سلامت در حوزه انتخابیه کنگاور، صحنه و هرسین تحقق پیدا کرده است، ادامه داد: امیدوارم سایر موارد مورد نیاز به خصوص آمبولانس‌ها تامین شود.



عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه از سازمان اورژانس گله‌مندی داریم زیرا باید در مکان‌های حادثه‌خیز و مکان‌های نیازمند به فوریت‌های پزشکی به تامین امکاناتی مانند تامین آمبولانس اهتمام داشته باشند، گفت: سال گذشته و امسال به طور کلی تهیه 2 هزار آمبولانس به تصویب شده و اورژانس باید این تعداد آمبولانس را تامین کند.



سلیمانی با بیان اینکه در بیتسون و دینور از آمبولانس بهره‌مند نیستیم، بیان کرد: در کنگاور، صحنه، هرسین و بیستون به 6 آمبولانس نیاز داریم و آقای کولیوند رئیس اورژانس باید به مناطق غرب کشور بیشتر توجه کند اما تاکنون پیگیری‌ها به نتیجه نرسیده است./



پایان پیام

  • کد خبر : 294804
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار