خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1397/12/22 - 17:12
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی
اکبری تاکید کرد:

اقتصادی شدن گردشگری بین اللملی نیازمند حضور توریست های جوان

نماینده مردم در  مجلس  بابیان اینکه توریستهای  سالخورده خارجی  درآمد اقتصادی بهینه برای کشور  به همراه ندارند،گفت: حضور  توریستهای جوان  در کشور نیازمند  توسعه برنامه‌های فرهنگی و  اجتماعی در سطح  خرد و کلان  برای کشور است.

علی  اکبری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری  خانه ملت درباره  وضعیت صنعت گردشگری کشور در ارتباط با جذب توریست به کشور،گفت: ورود توریست های سالخورده در کشور از  منظر فرهنگی و اجتماعی جلوه مناسبی دارد اما نمی توان درآمد زایی اقتصادی بهینه ای برای اقتصاد کشور رقم زد.



 تنوع صنایع دستی ایرانی مزیتی قابل اتکا دربازار صادراتی



نماینده مردم شیراز در مجلس اسلامی بابیان اینکه با برگزاری نمایشگاه های بین المللی در حوزه گردشگری  می توان  توامندی های  کشورمان   را در حوزه  آثار باستانی ،تاریخی واقلیمی را به توریست ها مختلف در اقصی نقاط جهان عرضه کرد تصریح کرد: تنوع  صنایع دستی جمهوری اسلامی ایران می تواند به سادگی در بازار صادراتی برای ما مزیت تلقی شود.



اکبری افزود: با  آشنایی با صنایع دستی ایران  در نمایشگاه های  بین المللی می توان، آثارهنری ایرانی که داری کیفیت مثال زدنی برای کشور است را برای  فروش به توریست ها و مشتریان خارجی  در  معرض عرضه  قرار داد که  این امر می تواند علاوه بر توسعه فرصتهای اشتغال، ارزآوری را نیز برای کشور رقم بزند.



وی ادامه داد: تنوع فرهنگی، آثار تاریخی بی نظیر ایرانی می تواند به عنوان اهرمی قابل اتکا در  توسعه فعالیتهای گردشگری از  منظر بین المللی تلقی شود بنابراین جا دارد، دولت در این  راستا تمهیدات مناسبی را اتخاذ کند.



 اقتصادی شدن گردشگری بین اللملی نیازمند حضور توریست های جوان در کشور



 عضو فراکسیون تولیدو اشتغال مجلس بابیان اینکه توریستهای  سالخورده خارجی درآمد اقتصادی بهینه برای کشور به همراه ندارند،یادآورشدگفت: حضور  توریستهای جوان  در کشور نیازمند توسعه برنامه‌های فرهنگی و  اجتماعی در سطح  خرد و کلان  برای کشور است./



پایان پیام

  • کد خبر : 276203
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار