خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1398/02/11 - 17:30
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی
کیان پور با اشاره به اینکه کرایه تاکسی ها رند شود مطرح کرد

افزایش غیرقانونی کرایه تاکسی زیر سایه ضعف نظارت شهرداری و تاکسیرانی

عضو فراکسیون مدیریت شهری مجلس مشکل تهیه پول خرد را دغدغه هر ساله مسافران و رانندگان دانست و خواستار رند شدن کرایه تاکسی و تجهیز تمامی تاکسی ها به سامانه هوشمند پرداخت الکترونیکی شد.

مجید کیان پور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت از افزایش غیرقانونی کرایه تاکسی بیش از نرخ مصوب در پایتخت انتقاد کرد و گفت: هر گونه افزایش نرخ کرایه تاکسی بیش از نرخ مصوب غیرقانونی است و رانندگان حق افزایش خودسرانه کرایه را ندارند.











مجید کیانپور


عضو فراکسیون مدیریت شهری و روستایی مجلس شورای اسلامی افزود: در این رابطه نیاز است سازمان تاکسیرانی با تشدید نظارت ها متخلفان را شناسایی کرده و مسئولان شهری تدابیر ویژه ای را برای جلوگیری از این تخلفات اتخاذ کنند.



وی  افزود: رانندگان تاکسی باید برچسب نرخ های جدید را در معرض دید مسافران قرار دهند و از اخذ هر گونه کرایه بیش از نرخ مصوب خودداری کنند.



مشکل تهیه پول خرد دغدغه هر ساله مسافران و رانندگان



کیان پور مشکل تهیه پول خرد را دغدغه هر ساله مسافران و رانندگان دانست و گفت: کمبود پول خرد به عاملی برای درگیری میان مسافران و رانندگان تبدیل شده و رانندگان مجبور هستند کرایه بیشتری از مردم اخذ کنند.



عضو فراکسیون مدیریت شهری و روستایی مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: می طلبد تمامی تاکسی ها به سامانه هوشمند پرداخت الکترونیکی کرایه مجهز شوند و از سویی کرایه تاکسی رند شود تا این مشکل رفع شود البته نیاز است نظارت مداومی بر عملکرد رانندگان صورت گیرد./



پایان پیام

  • کد خبر : 279232
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار