خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1396/12/25 - 17:36
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی
بت کلیا:

اسنپ و تپسی باید به صورت مستقل فعالیت کنند/ فعالیت استارتاپ ها ضابطه مند شود

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: اسنپ و تپسی باید مشکلات خود را رفع و به صورت مستقل فعالیت کنند.

یوناتن بت کلیا در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با ارزیابی مثبت عملکرد تاکسی های اینترنتی، گفت: به واسطه نرخ پایین و در دسترس بودن آنی استقبال شهروندان تهرانی از تاکسی های اینترنتی بسیار بالا است.



نماینده مسیحیان آشوری و کلدانی درمجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه فعالیت اسنپ و تپسی باید ساماندهی و ضابطه مند شود، افزود: به دلیل خدمات خوب و ارزنده ای که این استارتاپ ها به شهروندان ارائه می کنند به هیچ نباید مانع فعالیت آنها شد.



وی با یادآوری اینکه اسنپ و تپسی باید مشکلاتی که سبب نارضایتی شهروندان می شود را حل کنند، تصریح کرد: نیاز نیست اسنپ و تپسی زیر نظر سازمان تاکسیرانی قرار گیرند بلکه باید با رفع مشکلات سد راه خدمات دهی و نظم بخشی به خدمات و فعالیت به صورت مستقل فعالیت کنند.



این نماینده مردم در مجلس دهم، ادامه داد: سازمان تاکسیرانی با مشکلات فراوانی مواجه بوده و بهتر است در وهله اول نسبت به ساماندهی مشکلات خود اقدام کند بنابراین نیازی نیست اسنپ و تپسی زیر نظر آن قرار بگیرد زیرا با این اقدام مشکلی به مشکلات این مجموعه افزوده می شود و از سویی ممکن است در مسیر خدمات رسانی مناسب این استارتاپ ها مشکلاتی به وجود آید.



نماینده مسیحیان آشوری و کلدانی درمجلس شورای اسلامی، افزود: به طور قطع کثرت شرکت های خدمات رسان در این عرصه رقابتی تنگاتنگ را به دنبال دارد که موجب افزایش سطح کیفی و ایجاد تحولی عظیم در تاکسیرانی خواهد شد.



عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: برای جلوگیری از بروز برخی تخلفات نیاز است نظارت مناسبی بر فعالیت اسنپ و تپسی انجام شود البته این امر به معنای نفی خدمات رسانی مطلوب آنها به شهروندان تهرانی نیست بلکه تشدید نظارت ها منجر به کسب تجربه از اشتباهات گذشته و پیشگیری از بروز تخلفات می شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 236712
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار