خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1397/05/15 - 16:30
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی
امینی:

استیضاح وزیر کار تنها با گذشت چند ماه از استیضاح قبلی به صلاح نیست

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی استیضاح  وزیر کار را در شرایط فعلی مناسب ندانست.

سیدحمزه امینی در گفت و گو با خبرگزاری خانه ملت در خصوص استیضاح وزیر تعاون، کار، رفاه و امور اجتماعی دولت در مجلس شورای اسلامی، گفت: بنده مخالف این استیضاح هستم چرا که معتقدم در چنین شرایطی که دولت با مشکلات عدیده ای دست و پنجه نرم می کند، استیضاح یک وزیر به رفع مشکلات و بهبود شرایط نمی انجامد.



نماینده مردم هشترود و چاراویماق در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: از طرف دیگر ربیعی عملکر خوبی در این وزارت خانه داشته است و خودش از جامعه کارگری است.



وی ابراز داشت: به نظر من استیضاح وزیر کار پس از گذشت تنها 6 ماه از استیضاح قبلی اقدام مناسبی نبود، زیرا در این مدت کوتاه اتفاق خاصی رخ نداد که بار دیگر ربیعی استیضاح شود. از این رو امیدوارم که همکاران ما در مجلس هماهنگی خوبی داشته باشند و یک بار دیگر ایشان ابقا شود.



عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در مورد رابطه استیضاح وزیر تعاون با وضعیت اقتصادی و بیکاری گفت: اگر مساله مشکلات اقتصادی است که باید استیضاح وزیر اقتصاد را اعلام وصول می کردند، از این رو من امیدوارم که همکاران عزیزمان در مجلس شورای اسلامی نیتشان رفع مشکلات مردم بوده و هدفشان همکاری مجلس و دولت برای حل مشکلات جامعه باشد./



پایان پیام

  • کد خبر : 256968
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار