خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/03/10 - 09:20
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : سیاسی
انویه تکیه مطرح کرد:

استمرار حرکت در مسیر اندیشه‌های امام خمینی(ره) گام دوم انقلاب را ممکن می‌کند

نماینده مسیحیان آشوری و کلدانی در مجلس گفت:استمرار حرکت در مسیر اندیشه‌های امام خمینی(ره) و سلوک در راه ولایت، ما را دربرداشتن گام دوم انقلاب موفق‌تر و سعادتمندتر خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، شارلی انویه تکیه نماینده مسیحیان آشوری و کلدانی در مجلس یازدهم طی بیانیه ای ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و گرامیداشت یوم الله 15 خرداد،مسئولان نظام را به بیعت دوباره با امام (ره) و جانشین خلفش حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرا خواند.



متن این پیام به شرح زیر است :



چهاردهم خردادماه مظهر پیوند و دل‌بستگی ملت ایران با امام بزرگوار است. روزی که یادآور سوگ ملت ایران در فراق حضرت امام خمینی (رحمةالله علیه) است. غم فقدان مردی بزرگ و کم‌نظیر که باقوت ایمان و صداقت و پاکی، پرچم قیام علیه ظلم و تاریکی را بر افراشت و میراث گران‌قدر انقلاب اسلامی را به یادگار گذاشت. خمینی کبیر با باور به خدا و مردم، استقلال و آزادی و ایمان را به ملت ایران هدیه کرد.



پایبندی به ارزش‌ها، بیداری و هوشیاری در دشمن‌شناسی و حفظ اتحاد و یکپارچگی ملی که حقیقت اندیشه‌های امام خمینی است، عمل انقلابی و حرکت جهادی ما را استوار و ایمن از انحراف و خطا خواهد کرد و چراغ راه انسانها در جهاد کبیر علیه استکبار خواهد شد.



امروز دوستان و دشمنان انقلاب و نظام جمهوری اسلامی با صراحت اذعان و اعتراف دارند که وعده صادق معمار کبیر انقلاب اسلامی در فتح سنگرهای کلیدی جهان تدریجاً محقق شده و هم‌ اکنون نام ایران و ایرانی بر بلندی سپهر جهانی در عرصه‌های مختلف می‌درخشد و به ‌ویژه در حوزه دفاعی و بازدارندگی فصل نوینی که تداوم پیش‌روندگی انقلاب و پیش‌برندگی کشور به‌سمت اهداف و دستاوردهای والا و تمدن‌ساز را تضمین و تحکیم می‌بخشد را در تاریخ این سرزمین گشوده است.



مکتب امام، مکتب عدالت‌خواهی و عقلانیت است. این عناصر مهم، انقلاب را به بلوغ چهل‌ و سه سالگی خود رساند. امروز نیز در سایه توجهات خاصه و زعامت حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای «مدظله‌العالی» تفکر الهی امام خمینی در انقلاب اسلامی زنده است و میراث ماندگار او پرچم هویت انقلابی و قدرت جمهوری اسلامی ایران را در جهان ظلم و تاریکی به اهتزاز درآورده است. بی‌شک استمرار حرکت در مسیر اندیشه‌های امام خمینی و سلوک درراه ولایت، ما را دربرداشتن گام دوم انقلاب موفق‌تر و سعادتمندتر خواهد کرد.

اینجانب شارلی انویه تکیه نماینده مسیحیان آشوری و کلدانی ایران ضمن تسلیت فرارسیدن سالگرد رحلت حضرت امام خمینی(ره) به رهبر فرزانه انقلاب،روسای سه قوه،مسئولان کشوری و لشکری و ملت شریف ایران، با آرمانهای ایشان تجدید عهد می‌کنیم و با گرامیداشت یوم الله 15خرداد، خود و مسئولان نظام  را به بیعت دوباره با امام (ره) و جانشین خلفش حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله العالی) فرا می‌خوانیم.

شارلی انویه تکیه

نماینده مسیحیان آشوری و کلدانی ایران/



پایان پیام

  • کد خبر : 320446
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار