خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/03/09 - 17:01
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
عموئی در تشریح نشست کمیسیون امنیت ملی مجلس:

استماع گزارش فرمانده ناجا درباره ابعاد امنیتی انتخابات/ اعلام آمادگی نیروی انتظامی برای برگزاری انتخابات امن و آرام

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به نشست کمیسیون با فرمانده ناجا و معاونان وی درباره ابعاد امنیتی انتخابات پیش رو، گفت: مسئولان حاضر اذعان داشتند که دشمن پروژه عصبانی سازی مردم را دنبال می کند اما ناجا آماده برگزاری آرام و امن انتخابات است.

ابوالفضل عموئی در گفت‌وگو با خبرگزاری خانه‌ملت،  در توضیح نشست امروز (9 خردادماه) کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، گفت:جلسه امروز کمیسیون  با حضور سردار اشتری و معاونانش برای بررسی موضوع امنیت انتخابات ۱۴۰۰ برگزار شد. در این جلسه سردار اشتری با ارائه گزارشی از اقدامات و تدابیر درنظر گرفته شده نیروی انتظامی در تشکیل قرارگاه انتظامی امام علی (ع) در مراحل پیش، حین و پس از برگزاری انتخابات، بر آمادگی کامل ناجا برای برگزاری آرام و امن انتخابات تاکید کرد.



سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، افزود: سردار بابایی، فرمانده پلیس اطلاعات و امنیت نیروی انتظامی هم در این نشست با مروری بر راهبردهای دشمن برای تهدیدسازی از انتخابات پیش رو، خاطرنشان کرد که دشمن پروژه عصبانی سازی مردم را دنبال می کند. بر اساس گزارش جامع ارائه شده، نیروی انتظامی، اشراف خوبی بر روی جریان های معارض از جمله جریان نفاق و آنارشیست ها دارد. 



وی ادامه داد: سردار ساجدی نیا، معاون عملیات نیروی انتظامی هم در این با ارایه گزارشی از آمادگی یگان‌های عملیاتی و امدادی نیروی انتظامی برای حفظ امنیت ۷۵ هزار صندوق رای در انتخابات، خاطرنشان کرد که تدابیر لازم برای مراقبت از امنیت ستادهای انتخاباتی هم صورت گرفته است.



عموئی یادآور شد: نمایندگان عضو کمیسیون هم در جلسه ضمن تقدیر از اشراف و تدابیر نیروی انتظامی در برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ به احسن وجه، دغدغه های مدنظر خود را طرح کردند که مورد توجه مقامات نیروی انتظامی قرار گرفت./



پایان پیام

  • کد خبر : 320418
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار